› SSC › Allmänt snack › Träffar › Norr-träff!?
- Detta ämne har 103 svar, 3,731 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av
Lefty.
-
FörfattareInlägg
-
14 september, 2004 kl. 22:21 #133379
Lefty
DeltagareFinns det inte ändå ett gäng i fyrkanten ? ( lule,pite,boden,älvsbyn ) ?
Jag vet 4-5st imprezor bara i LuleåDet skulle ju gå snabbt att dra ihop nått… spontant bara
en matbit och lite tjööt samt nån rolig väg på landet att köra 😛Om inte annat så ser jag fram emot vintern! Och förhoppningsvis så har man tid att åka iväg på nått! Studerar på LTU så ibland kan det vara mycket…
15 september, 2004 kl. 06:56 #133292Practos
Deltagare>Vad hände med denna tråd vart det inget eller ska vi satsa på
>
>
>nåt i vinter istället.
>
>
>
>/MDE:)tycker vi har en träff när kvarnis har kört in motorn 😀
Inga baktankar här inte…
15 september, 2004 kl. 07:12 #133348nisse
Deltagaredet verkar ju vara inom en snar framtid! ni kanske skulle komma hit(umeå) på lördag och köra lite blackrace? kvarnis skulle ju komma lät det som. det börjar kl11.00 det ser iofs ut som att det ska bli regn… men men vem vet?
15 september, 2004 kl. 11:48 #133365Rogga
DeltagareJa själv kan man nog komma vilken helg som hälst.. men till helgen är det blackrace i östersund så då är det de som gäller..
Bilsnack sker i kanalen #compelloracing @ Q-net. Välkommen!
15 september, 2004 kl. 16:34 #133337Kvarnis
DeltagareJag tycker vi drar ihop en riktigt stor träff till vintern,
Just nu känns det som vädret inte är det optimala för att hitta på nå roliga aktiviteter.Men som sagt blir det Umeå till Helgen så är det fler än jhag å Nisse som är där så kan vi ju ha en liten spontan träff 🙂
Förslag 1. är att vi tar en Is-träff nån gång i början av januari, då lär det även bli en del grabbar söder i från, här i Ö-vik
Förslag 2. är att vi fixar en Norr is-träff enbart.
Förslag 3. är att vi då har en träff innan vintern, typ en Onsdag på midlanda…utesluter tyvärr lång väga gäster…skulle jag tro typ Lule å Pite etc ?
Åsikter….är varmt välkommna 😀
15 september, 2004 kl. 17:16 #133386MDE
DeltagareJo vädret kunde vara bättre helt klart. vi kanske skulle satsa direkt
på en stor träff i januari istället det var riktigt lyckat i vintras
kanske det kommer ännu fler bilar den här gången:)
kommer kanske upp o tittar lite på blackracet i umeå men som sagt
beror lite på vädret(man vill ju inte åka bil i 4tim o sen blir det
inget):)
/MDE
15 september, 2004 kl. 17:27 #133366Rogga
DeltagareJag kan kolla upp att hyra midlanda nån helg? Fast genom compello då , isof blir det nog blandade bilar..
Bilsnack sker i kanalen #compelloracing @ Q-net. Välkommen!
16 september, 2004 kl. 06:30 #133293Practos
Deltagareonsdagsträffarna är över för i år, men banan går att hyra för någon tusing/dag
16 september, 2004 kl. 07:02 #133388RS
DeltagareÄr det inte bättre att vänta med träffen och ta den i januari på nån trevlig sjö!?, hur som hellst kommer jag i allafall till umeå på lördag, kommer säkert fler från skellefteå då också
16 september, 2004 kl. 11:13 #133338Kvarnis
Deltagare>Är det inte bättre att vänta med träffen och ta den i januari
>på nån trevlig sjö!?, hur som hellst kommer jag i allafall
>till umeå på lördag, kommer säkert fler från skellefteå då
>ocksåSom sagt jag är öppen för andra förslag etc…men rent sporadiskt känns som en is-träff är fint 😀
Men som sagt tjata på ;):D
16 september, 2004 kl. 11:14 #133340modulated
DeltagareIs-träff i januari är ett måste!! :):) å i år skall min bil med
upp.// Patrick P – väntar på bottenfryst mälare.
Regionsansvarig Västerås
16 september, 2004 kl. 13:21 #133389RS
DeltagareSåg just det här på Race i Norr´s hemsida.
Konbana på Hedenbasen 25/9
BMWCS Nord arrangerar konbana på Hedenbasen utanför Boden lördagen 25/9. Körningen är öppen för alla , oavsett bilmärke.En lång och snabb bana utlovas!
Kostnaden är 100kr per deltagare. Medlemmar i BMWCS kör gratis. Sönderkörda koner ersätts med 100kr/st.
Samling på Englunds bil (BMW) i Luleå för avfärd mot Boden 12.00. Körningen på Hedenbasen börjar runt 13.00. I nuläget är inte samlingen i Boden färdigplanerad, mer info kommer.
Väl mött!
16 september, 2004 kl. 14:23 #133339Kvarnis
Deltagarehade varit kul 🙂
Men för kort om tid…kanske….+ att jag har jour den helgen 🙁
16 september, 2004 kl. 14:37 #133380Lefty
DeltagareWow det är ju t.o.m. nära… o bra 🙂
Det planerar jag in… om jag inte har fullt med läxa o göra! Vilket jag egentligen har 🙂 Men ska försöka beta undan det innan då!
Fler imprezor då?!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.