SSC Allmänt snack Träffar [Norra Norrland] Inför: Icechallenge Ebbenjarka (Luleå)

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    larsallan
    Deltagare

Vi brukar vanligtvis mötas upp i Statoil i stan vid bergnäsbron… hittar du dit?

Nä, men jag gissar att det är vid den lilla bron där vars det står bergnäset på kartan och då på andra sidan, inte på bergnässidan. Snirklar man runt där ett tag borde man väl hitta statoil?

Lefty
      Deltagare

19 st anmälda… 2 från fjollträsk, vilka tokar 😀

/Lefty – hälsningar från varmt Linköping… tur man ska hem till snö och is strax

Lefty
        Deltagare

27 bilar anmälda och närmare 50 pers som ska käka… storslaget i år!

Vädret verkar bli helt okej för oss, ingen avsevärd värme som ska hindra något!

Inbjudan 🙂
          http://www.raceplats.se/inbjudan_2008.jpg

Välkomna!

Lefty
          Deltagare
            NickeH
            Deltagare

Bra jobbat av alla inblandade. Superkul körning ni som inte kom missade nåt ..

Riktigt snygg körning av griml0ck med isdäck som visade hur man gör.

Vem körde flest varv? Min bil hade gått över 13 mil bara på isen på en 4 km lång bana 🙂 enda trasiga delen på bilen efter dagen var reg plåten fram.

Nästa gång blir det dubbdäck, dubbfritt var lite halkigt(tur det fanns folk med isdäck som rev upp isen annars hade jag åkt hem) det understyrde hela tiden.

Hade varit smart drag av subaru att låna ut en ny WRX som folk fått provköra runt banan skulle säkert sålt nån bil. Jag lånade ju ut min bil och han kommer inhandla en subaru inom kort.

Lefty
              Deltagare
                griml0ck
                Deltagare

Ja nu missa ni årets träff. Vilken härlig stämmning det var. Fullt me folk o massa sladdande! Go mat o trevligt sällskap. O vilket väder!! Det kunde inte varit bättre. Hoppas det blir av igen nästa år! :7

// J

Janne248
                  Deltagare

Grabbar!!! Lite forumetikett!!

Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd Eftersnackstråd

Denna låses!

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Ämnet ”[Norra Norrland] Inför: Icechallenge Ebbenjarka (Luleå)” är stängt för nya svar.