SSC Allmänt snack Träffar [Norra norrland] Inför vintern + t-shirtbeställning

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 39 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Hej alla norra norrlännigar 🙂

Vi är inte lika många som de andra regionerna men de hindrar oss väl knappast från att göra något gemensamt ?

Det vintern har, när den nu kommer, att erbjuda är bl.a. isbanekörning. Jag + några till har ihop med Ebbenjarka anordnat några körningar
      ute på deras isbanor.

Här är en gammal bild på hur banorna brukar se ut: http://www.ebbenjarka.se/images/ebbetrk.jpg

Bilder från körning i början av detta år: http://www.sikisfoto.se/_galleri/album/28

Eftersom att vi är så pass få, så kommer dessa isbanekörningar att köras ihop med fler lokala biltokar. För SSi:are så är det tilltänkt att bli någon typ av subventionering antingen via tex en soppacheck eller gratis mat. Det är inget bestämt ännu angående subventioneringen men jag samtalar med ordförande om att få igenom något sådant.

Av tradition brukar de även hållas en träff i Örnsköldsvik, KvarnIS-träffen. Jag är själv sugen på att åka ner 🙂 Samåkning ?

Har ni några andra förslag på andra aktiviteter så är det ju fritt fram att skriva ut i denna tråd.

Prylinköp till norrland
      Vi har möjlighet att få SSi-tröjor (149kr) samt nyckelband (39kr) uppskickade till norrland. Meddela till mig om du är intresserad + storlek.

Frågor angående tröjorna, nyckelbanden hänvisar jag till Yonaz på forumet.

Såhär ser tröjan ut (Modell ordförande Anders ”Mr sexy á la David Hasselhoff” Block)

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album481/mini_DSC07223.jpg – Framifrån
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album481/mini_DSC07259.jpg – Ryggen

Tjöta på nu!

Sasse
      Deltagare

Du vet att jag alltid är sugen om jag har tid 🙂

Slår väl en pling angående t-shirt o.s.v någon dag.

Lefty
        Deltagare

Gött Sasse 🙂 Vi får leka med våra DCCDs nån dag i vinter 😀

Jag tänkte att jag sätter ett lämpligt ”stoppdatum” här framöver sen drar vi iväg en beställning av tröjorna och nyckelbanden.

Sasse
          Deltagare

Kom igen nu Norrlänningar. Visa intresse. Enligt medlemssidan är vi fler än två iaf 🙂

mackan79
            Deltagare

Låter bra.
              Jag är med på det mesta 😉

rallymarkus
              Deltagare

klart man ska ha en t-shirt :+ storlek m 🙂

kommer ju bli isbana för fulldubb här i jokkmokk 🙂

Sasse
                Deltagare

Kul o se. Att Markus är sugen var ju inte oväntat, det hade jag räknat med 🙂 ,men det är riktigt roligt när fler visar intresse. Vi behöver öka intresset för aktiviteter i Norrbotten. Vet av många fler Impreza-förare i Norr som garanterat läser detta. Betala medlemsavgiften och visa intresse.

Anders (Lefty) jobbar på frivillig basis, och jag vet att han glädjeligen arangerar aktiviteter så länge folk visar intresse för det.
                  Säger som regionsansvariga i övriga län sagt flera gånger, man behöver inte komma för att köra stenhårt om man inte vill. Det räcker med att man kommer o surrar lite för att bidra till gemenskapen, det bidrar i sin tur att fler och fler kommer till träffarna.

Var inte blyg nu Norrbottningar 🙂

Lefty
                  Deltagare

Det är absolut som Sasse säger!

Vi kanske skulle ta oss en tur till rallymarkus isbana i vinter? 🙂

backfeed
                    Deltagare

Te-shört i storlek M vill man nog ha, ta två förresten, arbetspolar’n har ju en Impröjzel han också.

Hoppas att det inte bara är norrbottningar det gäller, region norra norrland ska väl innefatta västerbotten också, annars blir ni utan oss Skelleftebor. 🙂

-= Impreza GT -99 =-

Sasse
                      Deltagare

Västerbottningar är också välkomna givetvis 😉

Lefty
                        Deltagare

Självklart!

Såhär ser ju uppdelningen ut:
                          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album399/reguppdelning.jpg

Blocken
                          Deltagare

Va coola ni är! 🙂

Good luck med medlemsraggning och övriga aktiviteter! 🙂

/Block

…………………..
                            Thai-Perr

Sasse
                            Deltagare

Norrlänningar är ju välkända för att vara coola Blocken. Eller, hur var det nu?

Knorrebusius
                              Deltagare

Visst är de så Sasse! 🙂

Jag är oxå me när de nu blir nå väder. Vissa tror ju att jag bara kommer att sitta i drivan så de är väl upp till bevis då….

Lefty
                                Deltagare

Bara för att jag sa så lär jag väl själva sitta i drivan… men de brukar ju höra till 🙂

Har testat, lika o göra det rejält när man ändå ska av… 😀

http://www.bylle.se/_media/Galleri/data/26_395_normal.jpg

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 39 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.