SSC Allmänt snack Träffar [Norra norrland] Isbanekörning Ebbenjarka 3/2

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Hej!

Mata ut infon även här då jag är med och arrangerar detta!

Då var det dags för succén i år igen, Lördag den 3/2 kan Raceplats stolt presentera Icechallange återligen!
      Varför datumet är satt med så kort varsel är då Ebbenjarka är väldigt fullbokat nu i vinter och inga tillfällen förän vårkanten kommer att ges.
      Så ta nu tillfället och häng med oss på en underbar dag. Vi hoppas på gott väder och härlig körning i sidled. Inga isdäck är tillåtna ev kör vi som förra gången med EN bil som kör upp lite spår.
      Vad som kan vara värt att säga är att i år finns dubbelt så många banor, och dom är både större och bredare!

http://www.liemannen.se/upload/is.jpg

Körning heldag: 300 kr
      Lunch: 60 kr
      Iskart: runt 100 spänn för 20 min

Indelning i grupper och separata scheman för grupper kommer att delas ut på plats.

Anmälan kan skickas till mig via PM eller genom ett samtal till David på 070-2517157.
      Ange antal förare och om du ska ha lunch.

Kommer att uppdatera med information när vi har klart schema m.m.

Ni som INTE skall köra parkerar i första hand bilen på parkeringen som på land!

Väl mött!

Sasse
      Deltagare

Vitt guld! Mums!

Lefty
        Deltagare
          mackan79
          Deltagare

Hade tänkt komma, men efter vad som hände mig och bilen ikväll så känns det inte så troligt att allt hinner fixas innan dess.

Bilder på händelsen finns här: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Skada

Lefty
            Deltagare

Såg inge vidare kul ut 🙁

Hoppas det löser sig för dig!

Lefty
              Deltagare

Snart dags för körning… vi har 20 bilar anmälda och 30 pers utöver förarna. Det blir storslaget i år 🙂

Lefty
                Deltagare

Tröjorna och nyckelbanden verkar tyvärr dröja. Jag får ingen kontakt med Yonaz 🙁

Det hade varit fint om vi haft tröjorna nu.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.