SSC Allmänt snack Träffar norrlands träff!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

http://www.melmac.se/temp/rin05.pdf

Flyer om träffen 🙂

jenza
      Deltagare

Subban har fått sprickor och skit i bromsskivorna..
        måste fixa innan helgen !!

RS
        Deltagare

Träffen är flyttad till den 14 i stället..

Lefty
          Deltagare

Ändrat ännu en gång… det blir av IMORGON(LÖRDAG 7e MAJ)

Vädret verkar nu lovande så det är GO GO GO nu 🙂

Hoppas det dyker upp en del imprezatokar!

RS
            Deltagare

Ändrat ännu en gång… det blir av IMORGON(LÖRDAG 7e MAJ)Vädret verkar nu lovande så det är GO GO GO nu :)Hoppas det dyker upp en del imprezatokar!

Jag kommer inte! nu när man hade fått upp hoppet att man skulle hinna klart me bilen innnan träffen, men så blir det inte.

jenza
              Deltagare

Ska vi styra upp en norrlandsträff ?
                Jag har ett förslag..dock kanske det inte gillas men värt
                att framföra iaf. Wheels dvs stora cruisingen i umeå.
                Om det blir så dem komma hålla den i år igen och ha utställning där
                då kanske det kunde vara intressant att se till att träffas ?
                Rada upp våra fina kokare hela bunten, träffas och snacka lite granna 😀 samt kanske även glida runt lite under kvällen 😉

Lefty
                Deltagare

Wheels dvs en raggarträff?

Åkte igenom ”cruisingen” som var efter raceinorr-träffen igår… och de var ju ungefär lika kul som att plocka blåbär med 2000000 myggor.

Nej, jag tycker vi hellre kör ihop nån liten träff på Midlanda eller något annat ställe där man får svänga… behöver ju inte enbart vara för Imprezaklubben. Förra året körde vi konbana på Hedenbasen(Boden) med BMW-klubben och de var riktigt skojsigt!

Men det är jag det… jag är då inte intresserad av att cruisa runt och titta på fyllon… då gör jag hellre nått annat vettigt med bilen 🙂

Dök trots allt upp 4 Subbor igår på träffen…

MDE
                  Deltagare

Skulle rekommendera midlanda mycket trevligt. lägg en miniträff på en av onsdagarna.

Även om vi inte skulle bli så många så blir det roligt ändå massor av folk, förra sommaren kom 1000 personer som mest många som vill titta på bilarna fråga saker om imprezan osv.

det finns chans o prova på banan. åka 201 meter. inga köer heller.

helt klart bästa altenativet.

/MDE

http://www.onsdagar.se

Lefty
                    Deltagare

Även om det inte blir ihop med nån klubb så hade jag tänkt åka ner dit en onsdag i sommar… ev en fredag då man kan få ta del av förarträning!

jenza
                      Deltagare

jo tanken med wheels är vell att det ska vara en raggarträff
                        men denna ”raggarträff” i umeå har då spårat ur
                        då det är bra mixxat med umeå bilstyling, sävar turbo osv.
                        mena minst 35% av bilarna på wheels är då inte jänkare i vart fall.

Kvarnis
                        Deltagare

Som sagt så, hur många är intreserad av en fredag med förar tränning ?

Lefty
                          Deltagare

Jag är 🙂 Vet att en polare som visserligen inte kör impreza men en vassare volvo också är intresserad av förarträningen.

griml0ck
                            Deltagare

Som sagt så, hur många är intreserad av en fredag med förar tränning ?

KLAR KLAR! 🙂

lazerx
                              Deltagare

Jag är åxå intreserad, bara jag är/får ta ledigt 🙂

RS
                                Deltagare

Klart det skulle vara skoj med lite träning… om det nu behövs..;-) 😛

Har iallfall lagt ut lite bilder från Piteå i Lördags.
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album337

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.