SSC Allmänt snack Träffar Nu får det börja hända något! (Syd)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    minid
    Deltagare

Hej!

Nu tänkte jag ta tag i detta. Tycker det är dåligt att det inte händer något i syd regionen.

Som det har varit tal om innan så måste vi välja en regions ansvarig på nästa träff. Mikael Ravn är intresserad av denna position. Finns det någon annan som kanske vill styra regionen? Lämna då förslag i denna tråden.

Det som kommer ske på nästa träff är en helt vanlig omröstning om vem som ska bli regions ansvarig.

Det jag behöver hjälp med är var vi ska träffas? Helst ska det vara så att alla medlemmar från regionen kan ha ungefär lika långt till träffen.
      Ju fler som är med på träffen desto bättre för omröstningens skulle och ju fler man är som kan snacka lite skit ju roligare är det.

Jag har själv några förslag på plaster där vi kan träffas men då krävs det att en eller flera lokala hjältar kan lite om städerna eller byarna vi träffas i. Tex styra upp ett bra matställe som vi kan få plats med ca: 10 bilar utan problem osv.

Mina förslag:
      Markaryd
      Strömsnäsbruk
      Ljungby

Denna träffen blir kanske ingen jätte aktivitets träff men det blir det ju vid andra tillfällen när den utvalde regions ansvarige styr och ställer.

Datum för träffen borde vara snarast möjligt och datumet jag tycker vi ska ha är Lördagen den 13/3 alltså om ca: 2 veckor.

Som sagt träff snarast möjligt, Lör 13/3 runt lunch.
      Var? Det får vi komma överens om snabbt så att alla vet vad som gäller.

Är det någon annan än Mikael Ravn som känner sig sugen på att styra regionen?

Skriv gärna i tråden och lämna förslag på en eventuell träff plats. Det kanske är nära dig så att du kan hjälpa till så att även denna träff kan bli en kanon träff..

Pasi_k
      Deltagare

13/3 sitter jag och Tessan på Lanzarote , så vi kan inte.

Ett mass-utskick till Syd regionens medlemmar är nog bättre efter som alla inte sitter på forumet.

Mina tankar om det hela.

minid
        Deltagare

Va härligt Pasi.. 🙂 jo det skulle vara en bra grej.. Jag kommer nog inte åt hela listan med mail… Utan jag får sitta och kopiera alla iaf.. 🙂

Blackwidow
          Deltagare

Jag e på vart vi än kör och har träffen, funkar bra för mig det datumet.

Taggen
            Deltagare

jag håller med jag e gärna på fast kan ja få åka me någon i så fall för min subba står fortfarande på verkstad

kan tyvärr hända att ja jobbar då men ska försöka hålla mig hemma.

Taggen WRX STI 08

Alexander
              Deltagare

Tror att det datumet funkar för mig också, troligtvis utan Impreza dock :/

//Alex

http://www.impreza.nu/expo/albums/ssi1286/DSC00072.jpg
                http://www.garaget.org/?car=95872

Pasi_k
                Deltagare

Va härligt Pasi.. 🙂 jo det skulle vara en bra grej.. Jag kommer nog inte åt hela listan med mail… Utan jag får sitta och kopiera alla iaf.. 🙂

Om Jonnie har kvar sin inloggning så ska han kunna skicka mass utskick via medlemssidan på hemsidan.
                  Ta ett snack med honom.
                  Så kan han ju tacka för året och så får folket reda på vad som är i görningen med på samma gång?

Andersson
                  Deltagare

Välj plats någon, datumet funkar för mig.

MVH C Andersson / Mr Konjak

”Fungerar det inte med våld tar du i för lite!”
                    Impreza STi -08

minid
                    Deltagare

Om Jonnie har kvar sin inloggning så ska han kunna skicka mass utskick via medlemssidan på hemsidan.Ta ett snack med honom.Så kan han ju tacka för året och så får folket reda på vad som är i görningen med på samma gång?

Tror inte han har haft någon inloggning faktiskt.. Då han inte är så hajpad på datorer..

Ska kolla med honom..

mikke
                      Deltagare

Tyvärr är jag och åker skidor den 13:e

mikke
                        Deltagare

Jag tycker Andersson! Han verkar sugen på det också, tyvärr kan jag ju inte vara med där och rösta =/

minid
                          Deltagare

Vill Andersson vara med i röstningen som nästa regionsansvarig?

Angående plats så kör vi Markaryd vid DAF parkeringen.
                            Klockan 11. Vet alla var den är?

Ingen har kommit med något annat förslag så då får det bli Markaryd.

down_the_drain
                            Deltagare

jag kan tyvärr inte heller den helgen :/

Men som det skrivs att är Andersson intresserad så tycker jag att han är rätt person. En regionsansvarig skall inte bara medverka på de lokala mötena utan även synas på lite av klubbens större tillställningar och där brukar herr Andersson dyka upp:)
                              Så.. Go for it Andersson!

/Peter

Taggen
                              Deltagare

De låter bra på DAF parkeringen för mig.

ska vi kolla upp något matställe där å äta något vad tycker ni om det?
                                de e inte säkert dom har öppnat då men nått finns de säkert.

Taggen WRX STI 08

minid
                                Deltagare

Ja kolla du upp det Taggen om du känner för det.. 🙂

Självklart ska regionsnissen synas på både lokala och de andra träffarna.. 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.