› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Nu får jag väl känna mej välkommen ?!
- Detta ämne har 15 svar, 1,014 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
LMB.
-
FörfattareInlägg
-
3 april, 2004 kl. 19:06 #7681
Lefty
DeltagareJa nu är det väl dags att man blir medlem här for real! 🙂
Idag kom jag hem med min Impreza WRX 03… som köptes från Gävle!
Var en liten bit att åka och trötta som vi var så stannade vi i Umeå och slagga!Var rätt bestämt att jag skulle handla när jag kom ner, och efter provkörningen så var man helt sååååååååld!
Nu jämför jag ju då med min tidigare bil (saab 9-3) och got damn vilken bil Imprezan är alltså… :7
Till önskelistan är nu stänkisar… som jag inte förstår varför inte SUBARU monterar från fabrik… 🙁
Blir nog också en omlack på nedre delen av dörrarna… just pga av stenskott ( inga stänkisar )… ;( *petnoga* 😀Annars var det inte mkt att klaga på… bilen har rullat 1500mil och är servad en gång nu 😀 som ny i övrigt!
ENORMT NÖÖÖÖÖÖÖJD!!!
Infogar en liten bild också… inte den bästa dock 🙂 men det kommer mera! :7
Mvh Anders ( griml0cks lillebror… därav signature 😉 )
3 april, 2004 kl. 19:41 #88442Lefty
DeltagareHmm glömde säga… jag ska få nåra stänkisar på köpet 😀
Men vad jag har hört så ska dom inte vara dom bästa… ( subarus standard ) vart kan jag annars få tag på nåra stänkisar ?
3 april, 2004 kl. 19:51 #88439griml0ck
DeltagareNå dra helvete! 😉 Nu ska ja spara till en 22B så jag kan vara värre än dig! 😛
Får hoppas du har tänkt hälsa på nån av banträffarna i sommar. Du kan ju sikta på åtminstone en av dom större för de blir ju en jäla bit att åka. Men kul som tusan blir det ju! Plus du kan slagga hos mig i Gävle så du slipper åka hela vägen direkt.
Nu är man ju bra avis 😉3 april, 2004 kl. 20:02 #88440griml0ck
DeltagareNu har vi 2 subarus i familjen, är väl dax o fixa så farsan kör subba efter han sålt sur beamern 😛 En legacy B4 vore la inte helt fel 😀
3 april, 2004 kl. 22:01 #88435OzO
DeltagareHääärligt köp! Grattis! Nu får du fixa en ännu snyggare avatar (…du måste försöka se ääännu gladare ut) än din bror? 😀
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::3 april, 2004 kl. 22:43 #88434SecretAgentMan
Deltagare…neeeej…inte en till totalt ostoppbar norrlänning… 😮
Man får gratinera mjukostast, men vad är det med eran släkt och röda bilar? 😀/J
4 april, 2004 kl. 07:19 #88443Lefty
Deltagarehähäää tackar 😛 rött är ju bara såååååå gött :7 :7
ni som vet säkert… visst funkar GTns 16 tummar på WRXen ? jag är ju så busig och kör omkring med sommardäck, var lite små halt ute igår! Iofs hade jag inte tänkt köpa några vinterdäck ännu… blir till nästa vinter såklart 🙂
Kommer säkert fler dumma frågor sen 😮
4 april, 2004 kl. 09:52 #88436Wiklundh
DeltagareGrattis till Subban. 🙂
5 april, 2004 kl. 08:33 #88446qwerty
DeltagareGrattis och välkommen…
Mötte dig igår på Bodenvägen (antar att det var du) och höll på att köra av den tvåfiliga vägen i pur förtjusning. Det finns ju några GT:ar men första wrx:en jag ser i Luleå…5 april, 2004 kl. 10:18 #88441Rogga
DeltagareGrattis grabben, mera subbor i norrland 😉
Rogga ”Kombimaffian”
5 april, 2004 kl. 10:30 #88438Kvarnis
Deltagaregrattis 🙂
16″ på WRX ja STI nej…utan allt för mycket fundering över det hela ;):D
5 april, 2004 kl. 10:34 #88444Lefty
Deltagare>Grattis och välkommen…
>Mötte dig igår på Bodenvägen (antar att det var du) och höll
>på att köra av den tvåfiliga vägen i pur förtjusning. Det
>finns ju några GT:ar men första wrx:en jag ser i Luleå…Jajemän det var jag… vad kör du för nån då ?
Jo jag tror jag är första i fyrkanten iaf… har inte heller sett EN enda tidigare! Men man vet ju aldrig, kanske finns nån doldis 🙂
5 april, 2004 kl. 12:41 #88445Lefty
DeltagareOjoj nu fick man höra skvaller… kommer rulla 2 st STIer 04 i norrland 🙂
En i Jokkmokk och en i Haparanda… mumma! Röd och blå var färgerna! :+Hoppas man får se dem :7
5 april, 2004 kl. 20:50 #88447qwerty
DeltagareKör och kör, njaa, jag slamrar omkring i en dieselpeugot men frun kör en röd GT kombi från -98…
19 december, 2005 kl. 06:19 #88437Manor
DeltagareGrattis till den nya bilen. Har du lika mycket energi som bror din (aka Duracell-kaninen :P), så behöver du inte ens sova över i Gävle om du ska på banträff :D.
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.