SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nu får jag väl känna mej välkommen ?!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Ja nu är det väl dags att man blir medlem här for real! 🙂

Idag kom jag hem med min Impreza WRX 03… som köptes från Gävle!
      Var en liten bit att åka och trötta som vi var så stannade vi i Umeå och slagga!

Var rätt bestämt att jag skulle handla när jag kom ner, och efter provkörningen så var man helt sååååååååld!

Nu jämför jag ju då med min tidigare bil (saab 9-3) och got damn vilken bil Imprezan är alltså… :7

Till önskelistan är nu stänkisar… som jag inte förstår varför inte SUBARU monterar från fabrik… 🙁
      Blir nog också en omlack på nedre delen av dörrarna… just pga av stenskott ( inga stänkisar )… ;( *petnoga* 😀

Annars var det inte mkt att klaga på… bilen har rullat 1500mil och är servad en gång nu 😀 som ny i övrigt!

ENORMT NÖÖÖÖÖÖÖJD!!!

Infogar en liten bild också… inte den bästa dock 🙂 men det kommer mera! :7

Mvh Anders ( griml0cks lillebror… därav signature 😉 )

Lefty
      Deltagare

Hmm glömde säga… jag ska få nåra stänkisar på köpet 😀

Men vad jag har hört så ska dom inte vara dom bästa… ( subarus standard ) vart kan jag annars få tag på nåra stänkisar ?

griml0ck
        Deltagare

Nå dra helvete! 😉 Nu ska ja spara till en 22B så jag kan vara värre än dig! 😛
          Får hoppas du har tänkt hälsa på nån av banträffarna i sommar. Du kan ju sikta på åtminstone en av dom större för de blir ju en jäla bit att åka. Men kul som tusan blir det ju! Plus du kan slagga hos mig i Gävle så du slipper åka hela vägen direkt.
          Nu är man ju bra avis 😉

griml0ck
          Deltagare

Nu har vi 2 subarus i familjen, är väl dax o fixa så farsan kör subba efter han sålt sur beamern 😛 En legacy B4 vore la inte helt fel 😀

OzO
            Deltagare

Hääärligt köp! Grattis! Nu får du fixa en ännu snyggare avatar (…du måste försöka se ääännu gladare ut) än din bror? 😀

_______________________________________________________________________________
              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
              Deltagare

…neeeej…inte en till totalt ostoppbar norrlänning… 😮
                Man får gratinera mjukostast, men vad är det med eran släkt och röda bilar? 😀

/J

Lefty
                Deltagare

hähäää tackar 😛 rött är ju bara såååååå gött :7 :7

ni som vet säkert… visst funkar GTns 16 tummar på WRXen ? jag är ju så busig och kör omkring med sommardäck, var lite små halt ute igår! Iofs hade jag inte tänkt köpa några vinterdäck ännu… blir till nästa vinter såklart 🙂

Kommer säkert fler dumma frågor sen 😮

Wiklundh
                  Deltagare

Grattis till Subban. 🙂

qwerty
                    Deltagare

Grattis och välkommen…
                      Mötte dig igår på Bodenvägen (antar att det var du) och höll på att köra av den tvåfiliga vägen i pur förtjusning. Det finns ju några GT:ar men första wrx:en jag ser i Luleå…

Rogga
                      Deltagare

Grattis grabben, mera subbor i norrland 😉

Rogga ”Kombimaffian”

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi711

Kvarnis
                        Deltagare

grattis 🙂

16″ på WRX ja STI nej…utan allt för mycket fundering över det hela ;):D

Lefty
                          Deltagare

>Grattis och välkommen…
                            >Mötte dig igår på Bodenvägen (antar att det var du) och höll
                            >på att köra av den tvåfiliga vägen i pur förtjusning. Det
                            >finns ju några GT:ar men första wrx:en jag ser i Luleå…

Jajemän det var jag… vad kör du för nån då ?

Jo jag tror jag är första i fyrkanten iaf… har inte heller sett EN enda tidigare! Men man vet ju aldrig, kanske finns nån doldis 🙂

Lefty
                            Deltagare

Ojoj nu fick man höra skvaller… kommer rulla 2 st STIer 04 i norrland 🙂
                              En i Jokkmokk och en i Haparanda… mumma! Röd och blå var färgerna! :+

Hoppas man får se dem :7

qwerty
                              Deltagare

Kör och kör, njaa, jag slamrar omkring i en dieselpeugot men frun kör en röd GT kombi från -98…

Manor
                                Deltagare

Grattis till den nya bilen. Har du lika mycket energi som bror din (aka Duracell-kaninen :P), så behöver du inte ens sova över i Gävle om du ska på banträff :D.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.