hade tänkt trappa ner på milen på Subarun lite (börjar närma sig 15000MIL!!!!! nu snart) så nu har ja bytt ”upp” mig lite lr ner till Raggarspinn!!!!
* Öppet filter
* Grupp A vinge
* Dubbla Utblås
* Porr ljus i cupe’n (Rött)
* Vita Blinkers
* 5W lampor bak
* Kraftigt signal horn (funkar inte)
* Grym Volvo Dekal i framruta
* Med mera, Med mera
låter som om man är en jävla 240 raggare som är 18 me just nytaget körkort.. men FAN va ball bil. man får minnen från svunna tider…
ja kanske är HELT slut i huvet och trappar ner på imprezan just när vintern stundar….. men vill inte åka 8 mil om dagen i imprezan i SALT och SKIT!!!!!!!!! så d får bli svenskt…
ja kanske är HELT slut i huvet och trappar ner på imprezan just när vintern stundar….. men vill inte åka 8 mil om dagen i imprezan i SALT och SKIT!!!!!!!!! så d får bli svenskt…Fiesta va är d för bil? 🙁 😉
fiesta..hmm nja jag tror det är spanskt väl 😉 ..
nä men dom är billiga och roliga å köra tok med hehe..behöver inte vara rädd om den lille krabaten..
Jag har joinat din klubb nu… svenskt på vintern… kommer bild snart 😛 *aga diffad*sänknigssats av märket RONDELL*mattsvart huv*crome lister*crome navisarmm :+
AGA diff är inte helt fel =)
asså hur många varv är den kapad.. själv kan ja höja bilen lite me nån liten pump nippel i bagaget så bara köra i direkt från pump man pumpar däck me… gött om man ska ut och brööta!!! Fan mattsvart huv är inte helt fel..