Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    YZFR1
    Deltagare

Klart man är sugen hänga med till ringen

Arson
      Deltagare

Jag och sambon funderar starkt på att lägga årets semester för att bila genom Europa och då bland annat en sväng förbi ringen för några varv.

Vad är anledningen till att resan i tråden planeras till sensommaren? 🙂

Gilarski
        Deltagare

Jag och sambon funderar starkt på att lägga årets semester för att bila genom Europa och då bland annat en sväng förbi ringen för några varv.

Vad är anledningen till att resan i tråden planeras till sensommaren? 🙂

Ska gifta mig i sommar samt håller på att bygga bilen så för mig hade det passat bra till sensommaren (ekonomiskt/tidsämssigt), samt är man lite varmare i kläderna i slutet av säsongen 🙂

Arson
          Deltagare

Ska gifta mig i sommar samt håller på att bygga bilen så för mig hade det passat bra till sensommaren (ekonomiskt/tidsämssigt), samt är man lite varmare i kläderna i slutet av säsongen 🙂

Sant! Får väl kanske dra iväg på nån tramsig charter-resa på sommaren och köra ringen till hösten då!

Är tanken en weekend?

Gilarski
            Deltagare

Sant! Får väl kanske dra iväg på nån tramsig charter-resa på sommaren och köra ringen till hösten då!

Är tanken en weekend?

Vet inte ärligt talat, kanske är enklast för alla att ta det över en helg.

johan_gt
              Deltagare

I senaste numret av Bilsport är det en artikel om vad man bör tänka på första gången på Ringen.

Skulle kunna scanna in det och ladda upp om så önskas.

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.