SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny ägare, angående Import och fakta

Visar 10 inlägg - 46 till 55 (av 55 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Styrboxen sitter under passagerarens fötter, lyft på mattan och skruva bort plåten som sitter över. 🙂

Det skall inte hänga några underligheter inklippta i kabelhärvan in i boxen om den är standard – de kan ha bytt kort helt och hållet i boxen, öppna upp den och ta en bild så kan vi säkert klura ut vad det är för något. 🙂

/J

Jimmya85
      Deltagare

Skitbra. Ska kolla det i helgen så får vi se vad som gömmer sig bakom mattan. Vad är det för märke på en orginal styrbox på en 96;a?

SecretAgentMan
        Deltagare

Subaru? 😉

/J

Jimmya85
          Deltagare

*skratt*
            Klockrent

Tänkte mest själva beteckningen, tex Bmw 325:a, Bosch xxxx xxxxx

Subaru? ;)/J

killer
            Deltagare

Om du inte har fått tag i strålkastare än så kan jag tipsa om att Meca kan ta hem för ca 2000 kr/par

Jimmya85
              Deltagare

Jaha. Men det är ju ett bra pris.
                Skroten ville ha runt 1100 kr styck

Om du inte har fått tag i strålkastare än så kan jag tipsa om att Meca kan ta hem för ca 2000 kr/par

Manor
                Deltagare

Sant :). Men det är så hög priskonkurans på blocket denna tiden på hösten. Kanske kontaktannonser skulle funka, tex Ung itkonsult söker rik dam i övremedelåldern, helst med några fåtal år kvar på nacken

Jag ser att du är IT-konsult…då är ju i varje fall inte pengar och muskler en trång sektor :D.

mvh Mats N – högavlönad COBOL-kille :+

Jimmya85
                  Deltagare

Sant :). Men det är så hög priskonkurans på blocket denna tiden på hösten. Kanske kontaktannonser skulle funka, tex Ung itkonsult söker rik dam i övremedelåldern, helst med några fåtal år kvar på nacken

Jag ser att du är IT-konsult…då är ju i varje fall inte pengar och muskler en trång sektor :D.mvh Mats N – högavlönad COBOL-kille :+

😛
                    Tycker det är rätt knapert tills man blir systemkonsult och certat sig en del. Och sen får man inte glömma alla utgifter som inte är bilrelaterat :/

killer
                    Deltagare

Jaha. Men det är ju ett bra pris.Skroten ville ha runt 1100 kr styck

Jo, igen ide att köpa beggat när man kan få nytt billigare 🙂

Schysst bil föressten

Jimmya85
                      Deltagare

Tja!
                        Kunde tyvärr inte ta några bilder eftersom dispayen gick i 1000 bitar i fyllan 🙂

Det var ingen piggyback eller nått. Bara en orginal V5 box.
                        Innuti boxen var det tomt på ena chipplatsen, andra platsen fanns det ett chip med typiska orginalnr. Stog TECS överallt på chip och ECU

Körde bilen en runda för att tvättta den(innan jag kollade ECUboxen så den står ren hela vintern)

Bilen verkade helt trött mot innan, kändes som det var en traktor fastkedjad bakom bilen. Den varvade helt rent osv. Men den kändes grymt slö

Nu kommer jag nojja över detta hela vintern vad det kan vara 🙁

Mvh

Styrboxen sitter under passagerarens fötter, lyft på mattan och skruva bort plåten som sitter över. :)Det skall inte hänga några underligheter inklippta i kabelhärvan in i boxen om den är standard – de kan ha bytt kort helt och hållet i boxen, öppna upp den och ta en bild så kan vi säkert klura ut vad det är för något. :)/J

Visar 10 inlägg - 46 till 55 (av 55 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.