SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny dalmas på forumet..

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    Anders K
    Deltagare

Hej på er alla!

Jag heter Anders och bor i Mockfjärd, tre mil från Borlänge. Som nybliven impreza ägare har man spenderat timmar åt att läsa massor av inlägg här på forumet.:-) Mycket informativt…:-)

Har nyligen anmält mig som medlem i klubben, fast som jag förstår så kan det ta ett tag innan man blir registrerad. Det är förståligt när det är idellt arbete innom klubben.

Det jag undrar är hur många medlemmar är det från dalarna och brukar ni träffas nånstans?

Vorde kul att träffas och titta på era bilar och se vad ni har gjort med dem…:-)

Min är en GT -99 som är helt orginal..(än så länge..):D

Mvh Anders K

Niklas
      Deltagare

Välkommen! Vi ses kanske i vinter på sjön vid Grangärde! 😀

/A – Göteborgaren som firar jul i Dalarna

Niklas
        Deltagare

Välkommen! Vi ses kanske i vinter på sjön vid Grangärde! 😀

/A – Göteborgaren som firar jul i Dalarna

Anders K
          Deltagare

Man tackar..:)

Jamenvisst!:D Det vorde la gött..:)

Är du därifrån eller ska du hälsa på tjocka släkten…:)

Mvh Anders K som längtar efter tjocka isar och snö…:D

Anders K
            Deltagare

Man tackar..:)

Jamenvisst!:D Det vorde la gött..:)

Är du därifrån eller ska du hälsa på tjocka släkten…:)

Mvh Anders K som längtar efter tjocka isar och snö…:D

Niklas
              Deltagare

Svärföräldrarna bor i det området. 🙂

Var själv på sjön förra året, detta året får vi se till att dra ihop ett gäng. Finns några Imprezor i klubben som bor i området kring Ludvika och Borlänge.

Niklas
                Deltagare

Svärföräldrarna bor i det området. 🙂

Var själv på sjön förra året, detta året får vi se till att dra ihop ett gäng. Finns några Imprezor i klubben som bor i området kring Ludvika och Borlänge.

Anders K
                  Deltagare

Skulle vara kul att ta nån dag i mellandagarna och göra ett besök i Grangärde..:)

Som sagt, kanske det är fler intresserade?

Kul att det är några fler som är medlemmar härifrån..:)

Ska faktiskt åka till Göteborg idag, fast i en jobbarkompis survolvo t5r…;( . Nädå den går ju bra den med:) sen vidare till malmö och jobba och sen hem på torsdag…Mycket bilåka blir det i jobbet…:9

Mvh Anders K

Anders K
                    Deltagare

Skulle vara kul att ta nån dag i mellandagarna och göra ett besök i Grangärde..:)

Som sagt, kanske det är fler intresserade?

Kul att det är några fler som är medlemmar härifrån..:)

Ska faktiskt åka till Göteborg idag, fast i en jobbarkompis survolvo t5r…;( . Nädå den går ju bra den med:) sen vidare till malmö och jobba och sen hem på torsdag…Mycket bilåka blir det i jobbet…:9

Mvh Anders K

Niklas
                      Deltagare

Problemet är ju att många har planer just dagarna kring jul och nyår. Men med tanke på att det finns 4-5 ”locals” borde vi kunna sammanstråla och köra lite bil. En eller två timmar på förmiddagen eller eftermiddagen borde vi väl kunna undvara på juldagen till exempel.

Vi kommer vara uppe en riktig kortis. Åker upp den 23e och hem den 26e om jag inte minns helt fel. Men åka på sjön det skall jag hinna med!

Tyvärr verkar det som om min kamera inte kommer få följa med då Olympus ville ha den i 4 veckor för att göra ett kostnadsförslag (lämnade in den idag). SORG!!! Nu får jag fundera på hur jag skall kunna ta kort på den kommande bilkörningen på sjön… 🙁

Niklas
                        Deltagare

Problemet är ju att många har planer just dagarna kring jul och nyår. Men med tanke på att det finns 4-5 ”locals” borde vi kunna sammanstråla och köra lite bil. En eller två timmar på förmiddagen eller eftermiddagen borde vi väl kunna undvara på juldagen till exempel.

Vi kommer vara uppe en riktig kortis. Åker upp den 23e och hem den 26e om jag inte minns helt fel. Men åka på sjön det skall jag hinna med!

Tyvärr verkar det som om min kamera inte kommer få följa med då Olympus ville ha den i 4 veckor för att göra ett kostnadsförslag (lämnade in den idag). SORG!!! Nu får jag fundera på hur jag skall kunna ta kort på den kommande bilkörningen på sjön… 🙁

Anders K
                          Deltagare

hmm, kan bli körigt för mig på juldagen…men ska klura på det… och om jag kan ska jag fixa en kamera tills dess:-) Vi får höras mer snart om detta…

Nä, nu måste jag åka, Ha det gött AlienDiCE!

Anders K
                            Deltagare

hmm, kan bli körigt för mig på juldagen…men ska klura på det… och om jag kan ska jag fixa en kamera tills dess:-) Vi får höras mer snart om detta…

Nä, nu måste jag åka, Ha det gött AlienDiCE!

OzO
                              Deltagare

Trevligt med en som presenterar sig på forumet! 🙂 Välkommen till gänget, och vi ses på nån träff nån gång!

OzO
                                Deltagare

Trevligt med en som presenterar sig på forumet! 🙂 Välkommen till gänget, och vi ses på nån träff nån gång!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.