nu kommer jag få grovt med skit, men påminner inte stilen lite om Seat? 🙁 🙁 gillade dock designen! + att det blir 320 hästar o priser oförändrat 😛 😛 :7 :7 😛 😛
Om man kollar runt lite på nätet så figurerar den där typen av front i olika tappningar på alla subarus modeller, så det är nog ganska tydligt att det är ditåt det bär. Apropå ALFA gissa vart Subarus förre chefsdesigner jobbade förut…just det ALFA
fast den skulle vara mycket snyggare utan dom två ”stagen” som går från motorhuven och ner.Då skulle han bli lite agressivare direkt.
fast den ser ju redan agressiv ut
Som sagt, vill man ha en bil som ser ut som en Alfa, finns det sådana med…och de är underbara på sitt eget sätt.
Jag förstår inte riktigt hetsen med estetiska uppgraderingar – är det något fel på den nuvarande fronten?
Nej, pilla där det gör skillnad istället…leverera roligare varianter utanför japan…etc.
Som sagt, vill man ha en bil som ser ut som en Alfa, finns det sådana med…och de är underbara på sitt eget sätt.Jag förstår inte riktigt hetsen med estetiska uppgraderingar – är det något fel på den nuvarande fronten?Nej, pilla där det gör skillnad istället…leverera roligare varianter utanför japan…etc./J