SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny facelift 2006 typ…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Jjulle
    Deltagare

Kolla länken. Så här ska imprezan se ut efter nästa facelift (troligtvis!?!). Går ju i stil med nya B9 i alla fall. Snyggt eller fult döm själva.

http://www.autoblog.com/entry/1234000817025303/

// Jjulle

AK_Impreza
      Deltagare

nu kommer jag få grovt med skit, men påminner inte stilen lite om Seat? 🙁 🙁 gillade dock designen! + att det blir 320 hästar o priser oförändrat 😛 😛 :7 :7 😛 😛

down_the_drain
        Deltagare

faktiskt ganska snygg, tycker mer att den ser ut som en blandning mellan STI:n/Alfa/Saab.

Fast det kan iofs vara spritens som talar;)

/P

alrik
          Deltagare

Ser helt ok ut. Ser ut att få mer ”böse-blick” nu vilket är vackert.

/ Mikael

syke
            Blockerad

Ser mycket bättre ut än de tidigare (och mer extrema) bilderna man har sett. Tror till och med jag kostar på mig en liten :7

Davve
              Deltagare

Skall beställas 🙂

Jjulle
                Deltagare

Om man kollar runt lite på nätet så figurerar den där typen av front i olika tappningar på alla subarus modeller, så det är nog ganska tydligt att det är ditåt det bär. Apropå ALFA gissa vart Subarus förre chefsdesigner jobbade förut…just det ALFA

http://www.subarunews.net/2006_STi.jpg

// Julle

Lefty
                  Deltagare

Hur troligt är det då att vi får 320hks-modellen till sverige ? 🙂 *hoppas*

daniel83
                    Deltagare

Jag gillar den. 😛 😛 😛

fast den skulle vara mycket snyggare utan dom två ”stagen” som går från motorhuven och ner.Då skulle han bli lite agressivare direkt.
                      fast den ser ju redan agressiv ut

minid
                      Deltagare

Det ser ut som en Seat STi… faller inte in i min smak!..

jraberg
                        Deltagare

Det ser ut som en Seat STi… faller inte in i min smak!..

håller med..ser ut som en Seat wannabie… Nä, inte min smak heller.

-JR

SecretAgentMan
                          Deltagare

Som sagt, vill man ha en bil som ser ut som en Alfa, finns det sådana med…och de är underbara på sitt eget sätt.

Jag förstår inte riktigt hetsen med estetiska uppgraderingar – är det något fel på den nuvarande fronten?
                            Nej, pilla där det gör skillnad istället…leverera roligare varianter utanför japan…etc.

/J

jraberg
                            Deltagare

Som sagt, vill man ha en bil som ser ut som en Alfa, finns det sådana med…och de är underbara på sitt eget sätt.Jag förstår inte riktigt hetsen med estetiska uppgraderingar – är det något fel på den nuvarande fronten?Nej, pilla där det gör skillnad istället…leverera roligare varianter utanför japan…etc./J

22b..22b..22b..22b..22b
                              :9

Pettz
                              Deltagare

Har ett reklamfilmklipp med 2006 Subaru Impreza WRX STI. 13.8MB, vet inte riktigt vart jag kan lägga upp den…

Janne248
                                Deltagare

Har ett reklamfilmklipp med 2006 Subaru Impreza WRX STI. 13.8MB, vet inte riktigt vart jag kan lägga upp den…

Du lägger den på Wanderers FTP så klart.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.