Tjäna jag heter Mikael å ja e ny här. Tänkte bara höra lite om en Outback 97:a som har gått 27 tusen mil ca ja ska nämligen troligtvis byta till mig en sån å då undrar jag om de e ngt särskillt man ska va uppmärksam på å såna saker. De e dessutom en automat. Tacksam för alla svar mvh bacon
De brukar kunna läcka i topplockspackningarna! Nått fabrikationsfel från fabriken så de inte håller i längden.
Kolla om den fuktar mellan blocket och topparna eller om den trycker vatten in i oljan eller vice versa.
Och sen så klart rost och kanske drivknutar!
Annars ska det väl inte vara nått, är rätt bra bilar har jag fått för mig 🙂
Okej ja vad ja vet så har han bytt två drivknutar å två drivaxlar å han pendlar ca 15 mil per dag me den. Rost är ju givet på så gammal bil men den gick igenom sbp med blanka papper för en vecka sen 🙂 de enda som ja nervös över är automatlådan han säger att den är oxå de markerna imon. Men vad äre för kvalla på dom lådorna för alla andra bilar ja haft me automat har bara krånglat men är detta en sån låda eller?
Jaha nu är ja en stolt ägare av en Subaru Outback 97:a å den är då riktigt fin vissa skavanker finns ju men de e obetydligt å den passar mig som fint när man e ute i skog å Mark hela tiden 🙂
Sent from my C6603 using Tapatalk
Författare
Inlägg
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.