SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Ny i Subaru träsket :)

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Izor
    Deltagare

Ja gissar på att denna per jobbar på någon av de firmor som gjöt sån ecutek?

Kvarnis
      Deltagare

6-vxl kostar ~25>40k beroende på vilken setup man väljer.

Per kör eget(I autech’s lokar?), finns nog några som har numret till honom med 😀

Gyver
        Deltagare

Är inte hans wrx-låda något starkare än säg en äldre gt’s som har ty752-lådor? Trodde det satt den lite starkare 5-växlade lådan i alla newage…?

Christian S
          Deltagare

Per kör eget(I autech’s lokar?), finns nog några som har numret till honom med 😀

det va säkert 2 år sedan sedan han va i Autotech´s lokaler 😉
            Per har idag ett vanligt jobb och mappar bilar bara på hobby nivå nuförtiden och hjälper iprincip bara gamla kunder och dom han känner samt att han grejar rätt mycket stundtals med rallybilar.
            självklart är vi några som har hans nr men det är inget vi kommer lämna ut för då kommer det garanterat att bli som det va innan när det spreds till höger och vänster nämligen att han fick över 50 samtal/dag så han blev tvungen att byta nr för att få vara ifred och kunna sköta sitt jobb.

Izor
            Deltagare

Är inte hans wrx-låda något starkare än säg en äldre gt’s som har ty752-lådor? Trodde det satt den lite starkare 5-växlade lådan i alla newage…?

Detta har jag inte hört något om, någon guru som ha koll på detta kanske??

Mvh Izor

Izor
              Deltagare

Jaha då kom min up-pipe med posten idag och ja har blivit lurad ser d ut som:mad:

Köpte ju den privat så får väl se om d går o lösa ändå..

Säljaren sa att det va en hks up-pipe men d står torque på den och det sitter en flexibit på den vilket hks inte har vad jag förstått.

Har läst någonstans att flexi e ajabaja, e d lönt o ens montera eller bara till o köpa en annan?

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.