SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny medlem.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Jonas
    Deltagare

Hej på er!

Jag har skickat en anmälan om att gå med i klubben för ett tag sen i registreringen men jag har inte fått något svar än, gjorde jag fel kanske:-( eller hur lång tid tar det innan man får svar?

Anledningen till att jag undrar är att jag ska införskaffa en hel del prylar till Subban snart och tänkte då använda klubbrabbatten, plus att man gärna vill bli medlem i klubben såklart. Vore ju kanon om man kunde bli medlem så fort som möjligt.:)

/Jonas

Jonas
      Deltagare

Okey nu såg jag att den här infon fanns på medlemsidan.

1.Registrera mig
        2.Vänta på godkännande från SSI
        3.Betala medlemsavgiften
        4.Vänta på medlemskort och märke

Antar då att jag ska vänta på ett godkännande från klubben innan jag betalar in medlemsavgiften eller ska den betalas direkt efter att man gjort registreringen? Man blir ju lite seg nattetid.
        🙂

OzO
        Deltagare

Om du gör precis som det står… 😉

Först skall din registrering godkännas. Du får mail. Sen betalar du in medlemsavgift. Du får mail när betalningen är reggad och ett medlemsnummer.

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.