- Detta ämne har 11 svar, 1,127 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av MarieT.
-
FörfattareInlägg
-
17 maj, 2005 kl. 07:56 #21853BeerGDeltagare
tja.. jag betalade in min medlemsavgift för 2 veckor sedan. Hur lång tid tar det innan jag kan använda mig av alla funktioner som en betalade medlem har rätt? jag har inte ens får det bekräftat att ni har mottagit pengarna. fast det här kanske e som vanligt. eller?
mvh Jonas Berg
17 maj, 2005 kl. 09:10 #186832OzODeltagaretja.. jag betalade in min medlemsavgift för 2 veckor sedan. Hur lång tid tar det innan jag kan använda mig av alla funktioner som en betalade medlem har rätt? jag har inte ens får det bekräftat att ni har mottagit pengarna. fast det här kanske e som vanligt. eller?mvh Jonas Berg
Sista inbetalade registreringen gjordes 2005-05-06. Jag borde ha reggat några i helgen, sorry. Jag fixar inom kort.
Bekräftelse på inbetalning får ni från Posten eller internet vid inbetalning. Bekräftelse (dvs inregistrering i vårat medlemsregister) från klubben görs då nån av oss sätter sig och går genom alla inbetalningar som har kommit in.
Det borde ta cirka max 1 månad att bli medlem i klubben… från det att ni har betalat in pengar borde det ta max 1 vecka. Då ni har registrerats in kan det ta ett par veckor eller mer innan vi hinner skicka ut kort, mm. Ibland kan det ta längre tid, ha överseende… men påminn oss gärna! 🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::17 maj, 2005 kl. 11:23 #186842AK_ImprezaDeltagarepå tal om det så har jag inte fått mitt medlemskort, o dt har gått över en månad nu! medlemsnr: 871
MVH//Andreas Karlsson
17 maj, 2005 kl. 12:21 #186838FeADeltagareJag har inte heller fått nåt medlemskort, betalade 2005-04-25.
Jag betalade in via internet. Men har ingen skrivare, så kunde inte få nåt kvitto. Så hur gör man om man inte har fått medlemskortet tills 5-års jubileet? 😮 :*17 maj, 2005 kl. 12:22 #186833OzODeltagareSå hur gör man om man inte har fått medlemskortet tills 5-års jubileet?
Vi kan kolla medlemskap/betalning på plats via mobilsurf + regnummer/medlemsnummer… 🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::17 maj, 2005 kl. 17:10 #186839FeADeltagareSå hur gör man om man inte har fått medlemskortet tills 5-års jubileet?
Vi kan kolla medlemskap/betalning på plats via mobilsurf + regnummer/medlemsnummer… :)_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
Kalas! 🙂
18 maj, 2005 kl. 12:37 #186840BeerGDeltagarenär får jag tillgång till medlems galleriet? vill lägga upp lite bilder på älsklingen 😉
Mvh Jonas
18 maj, 2005 kl. 12:46 #186834OzODeltagarenär får jag tillgång till medlems galleriet? vill lägga upp lite bilder på älsklingen 😉 Mvh Jonas
Maila webmaster med medlemsnummer, tack! 🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::18 maj, 2005 kl. 23:32 #186841BeerGDeltagaree inte du webmaster? 🙂
19 maj, 2005 kl. 07:26 #186835OzODeltagaree inte du webmaster? 🙂
Jo! 🙂 Men mailar du webmaster@impreza.nu så går det till folket som sköter webben (just nu maxan + ego)… men dä klart att du lika gärna kan maila mig (ozo@impreza.nu). Det viktigaste är att ange medlemsnummer så jag inte behöver slösa tid på att leta upp det.
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::19 december, 2005 kl. 06:21 #186836MarieTDeltagareMedlemskort till medlemmar som betalat fram till igår (17:e maj)
kommer att få medlemskort senast nästa vecka.
Det gäller även de som har varit medlemmar längre och ska ha märken
för 2005 för att sätta bakpå sina kort./M
19 december, 2005 kl. 06:21 #186837daniel83DeltagareEftersom alla håller på att tjatar så får jag påmina om att jag har inte heller fått medlemskort.
Betalade in 5april-2005. Medlemsnummer 865.Jag vet alla gör det här på sin fritid, så skynda långsammt. 🙂 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.