Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    BeerG
    Deltagare

tja.. jag betalade in min medlemsavgift för 2 veckor sedan. Hur lång tid tar det innan jag kan använda mig av alla funktioner som en betalade medlem har rätt? jag har inte ens får det bekräftat att ni har mottagit pengarna. fast det här kanske e som vanligt. eller?

mvh Jonas Berg

OzO
      Deltagare

tja.. jag betalade in min medlemsavgift för 2 veckor sedan. Hur lång tid tar det innan jag kan använda mig av alla funktioner som en betalade medlem har rätt? jag har inte ens får det bekräftat att ni har mottagit pengarna. fast det här kanske e som vanligt. eller?mvh Jonas Berg

Sista inbetalade registreringen gjordes 2005-05-06. Jag borde ha reggat några i helgen, sorry. Jag fixar inom kort.

Bekräftelse på inbetalning får ni från Posten eller internet vid inbetalning. Bekräftelse (dvs inregistrering i vårat medlemsregister) från klubben görs då nån av oss sätter sig och går genom alla inbetalningar som har kommit in.

Det borde ta cirka max 1 månad att bli medlem i klubben… från det att ni har betalat in pengar borde det ta max 1 vecka. Då ni har registrerats in kan det ta ett par veckor eller mer innan vi hinner skicka ut kort, mm. Ibland kan det ta längre tid, ha överseende… men påminn oss gärna! 🙂

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

AK_Impreza
        Deltagare

på tal om det så har jag inte fått mitt medlemskort, o dt har gått över en månad nu! medlemsnr: 871

MVH//Andreas Karlsson

FeA
          Deltagare

Jag har inte heller fått nåt medlemskort, betalade 2005-04-25.
            Jag betalade in via internet. Men har ingen skrivare, så kunde inte få nåt kvitto. Så hur gör man om man inte har fått medlemskortet tills 5-års jubileet? 😮 :*

OzO
            Deltagare

Så hur gör man om man inte har fått medlemskortet tills 5-års jubileet?

Vi kan kolla medlemskap/betalning på plats via mobilsurf + regnummer/medlemsnummer… 🙂

::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

FeA
              Deltagare

Så hur gör man om man inte har fått medlemskortet tills 5-års jubileet?

Vi kan kolla medlemskap/betalning på plats via mobilsurf + regnummer/medlemsnummer… :)_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Kalas! 🙂

BeerG
                Deltagare

när får jag tillgång till medlems galleriet? vill lägga upp lite bilder på älsklingen 😉

Mvh Jonas

OzO
                  Deltagare

när får jag tillgång till medlems galleriet? vill lägga upp lite bilder på älsklingen 😉 Mvh Jonas

Maila webmaster med medlemsnummer, tack! 🙂

BeerG
                    Deltagare

e inte du webmaster? 🙂

OzO
                      Deltagare

e inte du webmaster? 🙂

Jo! 🙂 Men mailar du webmaster@impreza.nu så går det till folket som sköter webben (just nu maxan + ego)… men dä klart att du lika gärna kan maila mig (ozo@impreza.nu). Det viktigaste är att ange medlemsnummer så jag inte behöver slösa tid på att leta upp det.

MarieT
                        Deltagare

Medlemskort till medlemmar som betalat fram till igår (17:e maj)
                          kommer att få medlemskort senast nästa vecka.
                          Det gäller även de som har varit medlemmar längre och ska ha märken
                          för 2005 för att sätta bakpå sina kort.

/M

daniel83
                          Deltagare

Eftersom alla håller på att tjatar så får jag påmina om att jag har inte heller fått medlemskort.
                            Betalade in 5april-2005. Medlemsnummer 865.

Jag vet alla gör det här på sin fritid, så skynda långsammt. 🙂 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.