Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Boxer_McBobbins
    Deltagare

Hej alla!

I april skaffade jag min första Subaru, en BRZ 2016, och strax därefter blev jag medlem här. Jag sneglade även på ett par WRXs, men ville ha något bakhjulsdrivet, så det blev en BRZ.

Tyvärr kunde jag inte komma på Barkarbyträffen, men ser fram emot att träffa flera av er på karavanen den 21 maj (och sedan på stormötet)!

Bubu
      Deltagare

Hej alla!

I april skaffade jag min första Subaru, en BRZ 2016, och strax därefter blev jag medlem här. Jag sneglade även på ett par WRXs, men ville ha något bakhjulsdrivet, så det blev en BRZ.

Tyvärr kunde jag inte komma på Barkarbyträffen, men ser fram emot att träffa flera av er på karavanen den 21 maj (och sedan på stormötet)!

Kul, välkommen! Vi ses! 😀

Janne248
        Deltagare

Välkommen!
          Kul med en BRZ till i klubben.
          Och du finns vart? Sthlm?

Boxer_McBobbins
          Deltagare

Välkommen!
            Kul med en BRZ till i klubben.
            Och du finns vart? Sthlm?

Precis, Stockholm.

Kikade lite på din bil och den ser ju riktigt schysst ut! Jag kanske får se den på storträffen?

Zlasher
            Deltagare

Hallå och kul att du skaffat dig en subba. Är det din första subaru? Vi syns den 21a!

Boxer_McBobbins
              Deltagare

Hallå och kul att du skaffat dig en subba. Är det din första subaru? Vi syns den 21a!

Japp, första! Övervägde en nyare WRX, men ville i slutändan ha bakhjulsdrivet. Kanske blir det en WRX senare.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.