SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny motoranläggning nära Stockholm

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Och det är inte Viking Motorpark jag menar.

Vissa kanske har sett att det postats lite på forum runtom på nätet om detta, men nu finns det en hemsida för projektet:

http://www.dapa.se/

Det här låter nästan för bra för att vara sant. Man kan bara hoppas på det bästa och önska lycka till!

/Claes

Addson
      Deltagare

Fy F*N vad grymt!!!

kakan
        Deltagare

är det någon som bor neråt det hållet som kan kolla så att det inte är en elak själ som driver med oss bara.. man måste ändå vara rätt kapitalstark om man ska kunna köpa sig ett slott och ännu mer bygga sig en Autodrom.. 😉

Niklas
          Deltagare

Strat: Skall vi åka och tjyvspana? 🙂

Låter väldigt bra, nästan för bra som tidigare skrivit.

Boki
            Deltagare

ÄNTLIGEN!!! Trodde att ingen i detta land brydde sig mer om motorsport………….

Fan va bra………….. :9 :9 :9 :9

vad_ar_lustgas
              Deltagare

hejsan! åker ni dit kommer ni att se noll just nu. så långt har det inte kommit ännu att första spadtaget e taget men det är förbannat mycket som hännt extremt fort nu för patrik och co. de jobbar på som flitiga myror på speed 🙂 senaste mötet var i går och detta ser bara bättre och bättre ut nu. banlayouten ser förbannat rolig ut, är en kunnig kille (stanley) som önskade sig denna bana och kommer att få den byggd nu.

all info som är officiell finns på siten http://www.dapa.se

håll tummarna nu grabbar och tjejer, detta kan bli förbannat kul och stort för oss som gillar att köra rundbana! (menar inte ovalbana)

ytterligare en gnutta mer info hittar ni på rejsa.nu om ni söker lite.

mvh C

Niklas
                Deltagare

Trodde att ingen i detta land brydde sig mer om motorsport

Då trodde du helt rätt, det är knappast Sverige som bygger banan utan eldsjälar. Tror inte det finns några skattepengar som kommer betala något i bygget, men jag kan ha fel. Har inte läst på, bara antaganden…

jraberg
                  Deltagare

Trodde att ingen i detta land brydde sig mer om motorsport

Då trodde du helt rätt, det är knappast Sverige som bygger banan utan eldsjälar. Tror inte det finns några skattepengar som kommer betala något i bygget, men jag kan ha fel. Har inte läst på, bara antaganden…

Nä, tveksamt att göran(inte webmaster) skjuter till med pengar till detta..
                    Jonathan och jag håller tummarna för att detta ska bli av.. 🙂

-JR

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.