SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny motorhuv monterad

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Pingen
    Deltagare

Monterade min nya Seibon huv igår

http://galleri.pingen.se/albums/imprezan/styling/normal_IMGP2232.JPG

http://galleri.pingen.se/albums/imprezan/styling/normal_IMGP2233.JPG

Blev ju riktigt najs.
      Nu ska den bara justeras lite så den sitter perfekt.

//Pingen

Oblivion
      Deltagare

Ser riktigt bra ut =)

Funderar på att beställa en jag oxå

Palm
        Deltagare

Hårt men vad är det för färg du har på fronten 😮

SecretAgentMan
          Deltagare

…jag var nära att fråga jag med. 😀 Är det någon form av rallyteam som kör med den färgkombon och det blev delar över, eller har det demonterats och lackerats om i denna kombinationen? 😮

/J

Niklas
            Deltagare

Vingen är i samma färg. Ena gallret under blinkers är gul och andra grön. Antar att det är delar som satts dit och som skall lackas om…men kan ju ha helt fel. 🙂

Grusdraparn
              Deltagare

Tror det är själv-valt, såhär såg den ut med standardhuv…

http://www.pingen.se/source/mainb.jpg

/K – var tvungen att tjuvkika i Pingens signatur

AK_Impreza
                Deltagare

förlåt men är du färgblind?

Niklas
                  Deltagare

Nu är det nog många som tycker att du kastar sten i glashus. 😉

När man såg bilen lite från sidan så framgick tanken lite tydligare. Sen om man gillar det eller inte får var och en ta ställning till.

Fast hade jag varit ägaren så hade jag lackat nya huven som originalhuven.

/N – gillar inte svart huv på annat än svart bil. 😛

Pingen
                    Deltagare

Nope. men det irriterar ju en del me det färgvalet 😛
                      Precis det som var tanken 😀

Antingen gillar man det eller inte.

Pingen
                      Deltagare

Nu är det nog många som tycker att du kastar sten i glashus. ;)När man såg bilen lite från sidan så framgick tanken lite tydligare. Sen om man gillar det eller inte får var och en ta ställning till.Fast hade jag varit ägaren så hade jag lackat nya huven som originalhuven./N – gillar inte svart huv på annat än svart bil. 😛

Funderar på att lacka den som gul å grön som orginal huven men har inte bestämt mig än.

AK_Impreza
                        Deltagare

alltså det var inget illa menat med det jag sa, hoppas du inte missförstod mig, alla har ju olika smak, men det bara sa pang i huvet när jag såg bilden 😀 haha

Kvarnis
                          Deltagare

Sitter och slö surfar lte i brist på annat…, du har specat avacs kammr som en framtida plan….du läri så fall byta båda toppar och ecu…till en kostnad somär…. tja ..ska du åka med avacs börja med en bil som har det till en början.

Vill du mer/bättre vrid i botten satsa på mer volym typ 2.2,2.33,2.5 lr mer om du har för mycket penagr över att bränna.

För övrigt tror jag en Sm4 skulle sitta som en smäck om du inte vill åka med en pnp dvs 🙂

alrik
                            Deltagare

Tycker att färgkombinationen är frän. Bryter av rejält fast ändå smälter in.

/Mikael

Pingen
                              Deltagare

Sitter och slö surfar lte i brist på annat…, du har specat avacs kammr som en framtida plan….du läri så fall byta båda toppar och ecu…till en kostnad somär…. tja ..ska du åka med avacs börja med en bil som har det till en början.Vill du mer/bättre vrid i botten satsa på mer volym typ 2.2,2.33,2.5 lr mer om du har för mycket penagr över att bränna.För övrigt tror jag en Sm4 skulle sitta som en smäck om du inte vill åka med en pnp dvs 🙂

Tackar för infon, då får man ju ta sig en funderar väl man har pengar att spendera på sånna grejor.

//Pingen

Pingen
                                Deltagare

alltså det var inget illa menat med det jag sa, hoppas du inte missförstod mig, alla har ju olika smak, men det bara sa pang i huvet när jag såg bilden 😀 haha

Det e lugnt, det e precis dom reaktionerna som e kul att få 😀 :9
                                  Själv gillar jag det fett. tyckte det va för trist me bara gul som den va före den fick sina gröna detaljer.

Jag har dock planer på att lacka om hela nu när jag fått huven på plats. Dock inte bestämt vilken färg den ska få.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.