SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny på forat ;)

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    tommya86
    Deltagare

Hallå grabbar!
      Då äger man en subaru igen då, sålde min evo 8 och skaffade denna fina PSE III tryck på min länk 🙂

Hade fint

TomK
      Deltagare

Välkommen!
        Ser fin ut bilen. 🙂

.zip
        Deltagare

Välkommen tillbaka till den ljusa sidan 😀
          Har du några planer för kärran eller ska du ut på banan direkt?

Vince
          Keymaster

Välkommen 🙂
            Riktigt fin bil o gott om hk också 😎
            Se nu till o bli aktiv meddlem o komma till stor träffen 9 o 10 juli ;).

Eiiiiik
            Deltagare

Den va fan inte dum du! 😀 Grattis!

tommya86
              Deltagare

Tack så mycket grabbar!
                Just nu så är väl planen att ta bort endel dekaler, sen kolfiber blad till takvingen. Ev 18″ fälgar med schyssta däck.
                Ska ut på banan så fort tid finns över, bor ju 6 mil från Mantorp Park så det är ju en lämplig bana att ösa ut på med mina slicks 🙂
                Projekt tråd kommer snart!

Steewe
                Deltagare

… Ska ut på banan så fort tid finns över, bor ju 6 mil från Mantorp Park så det är ju en lämplig bana att ösa ut på med mina slicks 🙂
                  Projekt tråd kommer snart!

Du vet väl att det är bankörning på Emmaboda om 2 veckor? 😉

/S

Christian S
                  Deltagare

Se nu till o bli aktiv meddlem o komma till stor träffen 9 o 10 juli ;).

ja eller också gör han som flera av oss kommer göra i år nämligen skita i stor träffen och åker till gatebil@rudskogen istället, info hittar du här http://gatebil.no/?p=3470 🙂

Vince
                    Keymaster

ja eller också gör han som flera av oss kommer göra i år nämligen skita i stor träffen och åker till gatebil@rudskogen istället, info hittar du här http://gatebil.no/?p=3470 🙂

Visst är gatbil roligt men i strängnäs blir det bara subbor :).
                      Lite synd tycker jag att ni inte kommer 🙁

Andersson
                      Deltagare

Men Christian han ville KÖRA med bilen inte vara publik.
                        Klart du ska komma till Strängnäs Tommy och testa ditt ny vrååålåk.

Christian S
                        Deltagare

Men Christian han ville KÖRA med bilen inte vara publik.
                          Klart du ska komma till Strängnäs Tommy och testa ditt ny vrååålåk.

vem sa att han skulle titta på? han kan ju komma dit och köra om han vill;) det är ju inte all som åker dit för att bara titta på bilar och brudar:rolleyes:

andreaswrx
                          Deltagare

redan dax och sälja?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.