SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny regions ansvarig för SYD

• Detta ämne har 19 svar, 993 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av Pasi_k.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    down_the_drain
    Deltagare

efter lång betänketid så blev det tillslut så att jag sålde min kära GT. Blev sugen på en lite nyare bil:) Har inte riktigt bestämt mig vad det blir för något skoj.
      Så jag lämnar över rollen som regions ansvarig för SYD till Pasi. Som säkert kommer att hitta på roliga träffar/aktiviteter detta år.
      men jag kommer givetvis att hänga kvar här på forumet med lite halvt genom tänkta inlägg:)

/P

down_the_drain
      Deltagare

efter lång betänketid så blev det tillslut så att jag sålde min kära GT. Blev sugen på en lite nyare bil:) Har inte riktigt bestämt mig vad det blir för något skoj.
        Så jag lämnar över rollen som regions ansvarig för SYD till Pasi. Som säkert kommer att hitta på roliga träffar/aktiviteter detta år.
        men jag kommer givetvis att hänga kvar här på forumet med lite halvt genom tänkta inlägg:)

/P

Danne-Lakan
        Deltagare

Det var ju tråkigt att höra att du sålt din bil,,,,, stannade den kvar i skåne eller….men en 740 är inte fy skam det häller när det är halt 🙂

Och lycka till Pasi det kommer att bli kanon. Sitter du och knåpar på en vår träff nu eller

Danne-Lakan
          Deltagare

Det var ju tråkigt att höra att du sålt din bil,,,,, stannade den kvar i skåne eller….men en 740 är inte fy skam det häller när det är halt 🙂

Och lycka till Pasi det kommer att bli kanon. Sitter du och knåpar på en vår träff nu eller

Snowman
            Deltagare

Halloj!
              Jag är stolt ny ägare till Down_The_Drains GT! Den finns att skåda i Linköping numera! Mycket trevlig bil! Tänkte bli medlem i klubben oxå. Och fixa galleri o lite sådär när man får tid…

/Markus

Snowman
              Deltagare

Halloj!
                Jag är stolt ny ägare till Down_The_Drains GT! Den finns att skåda i Linköping numera! Mycket trevlig bil! Tänkte bli medlem i klubben oxå. Och fixa galleri o lite sådär när man får tid…

/Markus

Blocken
                Deltagare

Tack Peter/Down_the_drain för ditt engagemang i Syd!

Vi välkomnar Pasi som ny regionsansvarig – han verkar taggad och väl lämpad för uppgiften! 🙂

Mvh Blocken
                  Ordf SSI

Min STi

Blocken
                  Deltagare

Tack Peter/Down_the_drain för ditt engagemang i Syd!

Vi välkomnar Pasi som ny regionsansvarig – han verkar taggad och väl lämpad för uppgiften! 🙂

Mvh Blocken
                    Ordf SSI

Min STi

Pasi_k
                    Deltagare

Tjena Alla.. 😀
                      Tack för förtroendet.
                      Ska starta en Tråd under träffar som heter skåne.
                      Där kan ni juh lämna ideer på träffar var när och hur?
                      Hjälps vi åt såå ska det kunna gåå smidigt att fåå till dem?

Pasi_k
                      Deltagare

Tjena Alla.. 😀
                        Tack för förtroendet.
                        Ska starta en Tråd under träffar som heter skåne.
                        Där kan ni juh lämna ideer på träffar var när och hur?
                        Hjälps vi åt såå ska det kunna gåå smidigt att fåå till dem?

RISKOKARE
                        Deltagare

Det var tråkigt att höra! men d blir väl en subba igen Peter 🙂

Lycka till Pasi 🙂

//Anton
                          http://www.garaget.org/?car=11139

RISKOKARE
                          Deltagare

Det var tråkigt att höra! men d blir väl en subba igen Peter 🙂

Lycka till Pasi 🙂

//Anton
                            http://www.garaget.org/?car=11139

Niklas
                            Deltagare

Trist att Peter inte bara slutar som regionansvarig men även säljer bilen. Tur att det finns fler eldsjälar där nere i regionen som kan ta över facklan, lycka till Pasi.

Niklas
                              Deltagare

Trist att Peter inte bara slutar som regionansvarig men även säljer bilen. Tur att det finns fler eldsjälar där nere i regionen som kan ta över facklan, lycka till Pasi.

Pasi_k
                                Deltagare

Anton > Tackar , kommer behöva er hjälp att komma igång.

Aliendice > Tackar.. Kommer inte vara lätt att ta över.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.