SSC Annonser Säljes – Delar Ny turbo TD05 16G

• Detta ämne har 5 svar, 1,126 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av Kvarnis.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Gilarski
    Deltagare

Säljer en helt ny turbo, mycket bra uppgradering som prestandamässigt är i princip är jämförbar med en VF34.

Turbo med mycket fin spool-up karaktär, svarar mycket kvickt, levererar rikligt med luft, god för 340 hk på veven.

Bild kommer när jag fått hem snurran, skall INTE vara nån kinakopia, då tar jag bor annonsen direkt.

Priside: 4500 kr inkl.frakt

Skicka PM, eller skriv direkt i tråden 🙂

Kvarnis
      Deltagare

Nu är du allt ute och cyklar 😉
        VF34 är väldigt mycket kullgrad och samtliga Mitsu snurrer som är bolt-on på subaru är glidlagrade 😀

Sen vill jag in te verka petig men på bilden ser det ut som en kina snurra…, vilket det dock inte behöver vara.

Gilarski
        Deltagare

Nu är du allt ute och cyklar 😉
          VF34 är väldigt mycket kullgrad och samtliga Mitsu snurrer som är bolt-on på subaru är glidlagrade 😀

Sen vill jag in te verka petig men på bilden ser det ut som en kina snurra…, vilket det dock inte behöver vara.

Hehe, det e lungt. Är 99% säker på att jag läste att just VF34 var den enda med glidlager från IHI men jag har precis nu, efter att du påpekade detta, kollat på några siter och det är som du säger Kvarnis, det är nån nyare form av rullager i den, s@tans pinsamt (fixat nu), tack så mycket.

Bilden är lånad för jag har inte fått hem snurran från staterna ännu men detta skall absolut vara en äkta Mitsu-snurra, annars har jag f@n blivit blåst på konfekten 🙁

Kvarnis
          Deltagare

LOL, VF34 är ungefär den enda tillsamans med VF36&VF42 av de nyare snurrorna som är kullagrade

Ett tips är att använda på en riktig TD05-16G, så där ser kina aggen ut 😉 😀

För övrigt är 16g’n en trevlig snurra 🙂

Gilarski
            Deltagare

LOL, VF34 är ungefär den enda tillsamans med VF36&VF42 av de nyare snurrorna som är kullagrade

Ett tips är att använda på en riktig TD05-16G, så där ser kina aggen ut 😉 😀

För övrigt är 16g’n en trevlig snurra 🙂

Har nu fått bekräftat att denna snurra INTE är en äkta Mitsu, idioten kunde ju för f@n nämnde detta från början, är så j@vla förbannad nu :mad:.

Affären är avblåst & denna tråd ska arkiveras. 🙁

Tack för dina påpekande Kvarnis, du har sparat mig några tusenlappar, jag bjuder på öl vid nästa träff 🙂

Kvarnis
              Deltagare

Okej, var som sagt bara ett påpekande.. men tur var ju att du han kolla upp det 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.