SSC Annonser Köpes – Delar Ny turbo till min GT (00)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    jri87
    Deltagare

Tjena

jag letar efter en ny turbo till min impreza GT.
      Min bil är trimmad och mappad på JRM. Men turbon har blivit bytt sen dess och turbon som sitter i nu var inte den som bilen blev mappad med. Den som sitter i nu är mindre en den som satt i när bilen blev mappad så jag är ute efter en större turbo. På JRM rekomenderade dom ett v135 aggregat, tror det är den turbon som är orginal i en STI. Är det någon som har en sån till salu eller vet vart jag kan få tag på en? eller vet ni någon annan bra jag kan köpa?

MVH Jimmy!

.zip
      Deltagare

Tråd flyttad till Köpes. Exakt vilken turbo hade du som gick sönder tidigare?

jri87
        Deltagare

Tack för att du flyttade den! trodde jag hade lagt den rätt.

Det vet jag tyvär inte=/ det var inte jag som hade sönder den och det vr på JRM som dom såg att det sitter en annan i nu. Men på JRM så rekomenderade dom att köpa en av dom där 2 aggregaten. Men det kanske finns nån annan som passar min en subaru?

Fricke.w
          Deltagare

Gilarski har ju en VF23 till salu, den kannske är vad du söker.

Gilarski
            Deltagare

Gilarski har ju en VF23 till salu, den kannske är vad du söker.

Hehe, håller den åt en kille just nu till månadsskiftet, sen står ytterligare en eller två i kö. 🙂 (tack ändå Fricke.w)

Kvarnis
              Deltagare

Alt är bara en fråga vad du vill ha och vill betala.

Jag ha inget direkt på lager men allt går att få ta, frågan är bara vad du är ute efter.
                VF35:an är ju en bra allaround snurra

MaXiZZ
                Deltagare

jag har en mycket fin vf39 som sitter orginal i USA 2.5 l STi maskinerna. Bra skick och inget onormalt glapp. flödar tillräckligt för en GT! Hör gärna av dig om det är intressant!

Gilarski
                  Deltagare

Tjena

På JRM rekomenderade dom ett v135 aggregat, tror det är den turbon som är orginal i en STI.

MVH Jimmy!

Hittade inte mycket på V135, visserligen en IHI snurra men avsedd för Isuzu.

Jag har ev. 2 snurror på gång, båda med extremt god spool-up karaktär och lämpliga för effekt upp till 330 hk utan att fresta på snurran. Skicka ett PM eller skriv i tråden om det låter intressant 🙂

Kvarnis
                    Deltagare

Det JRM rekommenderar är en VF35 kan jag nästan ta gift på 😀

Gilarski
                      Deltagare

Det JRM rekommenderar är en VF35 kan jag nästan ta gift på 😀

Hehe, ja, jag tror du har rätt Kvarnis 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.