SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ny webshop för att köpa klubbdekaler

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Har gjort om sidan där ni kan beställa klubbdekaler. Se vad ni tycker, är det något ni saknar eller hittar ni några fel?

http://www.shellkonto.nu/alien/webshop.html

Än så länge vet jag bara priset på frakten då man beställer streamers, jag vet inte vad röret kommer kosta. Så priserna är lite höftade.

Något ni saknar som vi skall lägga till? Några fler dekaler som klubben vill ha?

Är det någon som fortfarande sitter och väntar (läs: har betalat men inte fått något brev) på dekaler? Har varit extremt mycket kladd under våren då folk skickat in ordrar långt före och efter jag flaggat för att jag drar igång en gruppbeställning. Så om någon fortfarande sitter och väntar så vill jag veta så jag kan dra iväg en extra beställning åt er. Tanken är inte att någon skall bli utan.

// N

AK_Impreza
      Deltagare

jag vill ha en regionsdekal : STHLM niklas 🙂 plus att in nya dekal troligtivs ska komma imorgon, ska vi ta det samtidigt då nån dag när du kan 🙂 MVH//Andreas 🙂

Niklas
        Deltagare

Skicka in en beställning på det du vill ha.

AK_Impreza
          Deltagare

varför inte fixa en färgväljare, lite svårt att veta om färgen passar när man bara ser text 🙂

modulated
            Deltagare

Kanske klicka lite på knappen färgkarta?!

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

AK_Impreza
              Deltagare

jahja tackar är för trött för att tänka o titta plus att knappen var lite kamuflerad:-) 😀

RS
                Deltagare

vilken färg ska man välja om man vill ha framrutestreamer Subaru blå? (7F)

AK_Impreza
                  Deltagare

jag tog svart bakgrund och silver text 😀 blev helfränt! mycket bra jobb av DICE!!:-) :7

Niklas
                    Deltagare

Svart tror jag är den absolut bästa färgen. Jag vet inte riktigt vilken blå nyans som passar bäst ihop med 74F-lacken. Reflexblå är rätt ok, kanske lite mörkare än lacken.

Pasi_k
                      Deltagare

Vilken av dekalerna ska jag välja?
                        Rak eller böjd..?
                        Har en WRX STI -02
                        Och ska ha en bakgrund med..

Niklas
                        Deltagare

Som det står på hemsidan, skall du ha bakgrund så bör du välja den raka. Annars får du en bakgrund som är rak i nederkant och en text som inte är det. Kommer se dumt ut.

Hittade ett gäng små fel i javascriptet för shoppen som nu är fixade.

Tillverkaren av dekalerna och jag har lyckats komma fram till en trevlig lösning att dekalerna till streamer kommer kosta lika mycket oavsett vilken färg man väljer (gäller både text och bakgrund). Dessutom kommer inte texten kosta mer än bakgrunden, jag har fått till samma pris på båda.

Jag tror allt är redo för att ta emot beställningar, om vi får iväg beställningen innan juni så skall alla hinna få hem dekalerna innan 5-årsfesten i Västerås! :7

RS
                          Deltagare

Svaret på min beställning, till vilken mail kommer det? tänkte, jag sitter på jobbet på en allmän dator. skickas svaret till den mail som jag anget när jag blev medlem eller?? Hur funkar det.. 🙁

Mvh RS

Niklas
                            Deltagare

För att citera texten på hemsidan:

Hur betalar man?
                              Efter att du skickat iväg din order får du vänta på att jag besvarar ditt order. Detta kommer jag göra till den epost du använder för att skicka ordern. I detta svar finns information om var du i förskott betalar in pengar för dekalerna. För att garantera att du din beställning bör du betala så fort så möjligt. De ordrar som inte är betalda den dag då beställningen skickas vidare för tillverkning kommer inte tas med.

AK_Impreza
                              Deltagare

är citrongul den färgen jag fick till regplåten niklas?

Niklas
                                Deltagare

Jepp, och som jag har på alla mina rallydekaler.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.