› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Ny webshop för att köpa klubbdekaler
- Detta ämne har 29 svar, 1,504 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
19 maj, 2005 kl. 10:33 #97785
Janne248
DeltagareKan man köpa framrutestreamer inkl. bakgrund + monteringshjälp?
Kan man få leverans och montering under 5-års jubiliumet?Om ja+ja då bör det inte bli någon frakt avgift eller?
19 maj, 2005 kl. 11:22 #97792RS
DeltagareFör att citera texten på hemsidan:Hur betalar man?Efter att du skickat iväg din order får du vänta på att jag besvarar ditt order. Detta kommer jag göra till den epost du använder för att skicka ordern. I detta svar finns information om var du i förskott betalar in pengar för dekalerna. För att garantera att du din beställning bör du betala så fort så möjligt. De ordrar som inte är betalda den dag då beställningen skickas vidare för tillverkning kommer inte tas med.
Enkel fråga då! Har du fått någon beställning från mig? vet itne om jag lyckades…
19 maj, 2005 kl. 19:56 #97808Niklas
DeltagareKan man köpa framrutestreamer inkl. bakgrund + monteringshjälp?Kan man få leverans och montering under 5-års jubiliumet?Om ja+ja då bör det inte bli någon frakt avgift eller?
Köpa kan du göra, få på 5-års kan du få, få monterat kan du också få, men frågan är hur många jag vill göra. Jag vill köra konbana också, kommer troligen bara på lördagen. Men det är inte bestämt. Några streamers kan man nog hinna med. Vet dock inte hur bra det är att göra utomhus, men det borde inte vara några problem, om det nu bara inte regnar. Pris för montering, vet inte, men några hundra får det nog bli.
19 maj, 2005 kl. 20:09 #97786Janne248
DeltagareKan man köpa framrutestreamer inkl. bakgrund + monteringshjälp?Kan man få leverans och montering under 5-års jubiliumet?Om ja+ja då bör det inte bli någon frakt avgift eller?
Köpa kan du göra, få på 5-års kan du få, få monterat kan du också få, men frågan är hur många jag vill göra. Jag vill köra konbana också, kommer troligen bara på lördagen. Men det är inte bestämt. Några streamers kan man nog hinna med. Vet dock inte hur bra det är att göra utomhus, men det borde inte vara några problem, om det nu bara inte regnar. Pris för montering, vet inte, men några hundra får det nog bli.
Då skall jag skicka in en beställning för leverans (utan frakt pris)till 5-års jubiliumet.
Då får vi se när/var/hur vi monterar eller om det blir hemläxa för mig att pryla med själv. (Annars kan vi ju montera efter middagen, då är det inte nån körning iaf…..)19 maj, 2005 kl. 20:11 #97809Niklas
DeltagareEfter middagen är väl klockan så mycket att man vill åka hem.
Men det löser sig, dra av 50kr på summan och markera din överföring ”Janne” så minns jag nog. 😉
19 maj, 2005 kl. 20:32 #97810Niklas
DeltagareEnkel fråga då! Har du fått någon beställning från mig? vet itne om jag lyckades…
Tror inte jag fått något, men du vet väl om du klarade av att få fram nya orderfönstret, klicka på länken, markera och kopiera ordern från orderfönstret till mailet sedan skicka mailet. 🙂
20 maj, 2005 kl. 06:01 #97793RS
DeltagareFick aldrig fram någon mailadress!
20 maj, 2005 kl. 06:21 #97796Pasi_k
DeltagareJag hoppas min beställning funkade med..?
Men jag mailade med iofs..?
Kanske skule skriva en bekräftelse här atrt du fått in ordern..?20 maj, 2005 kl. 07:07 #97811Niklas
DeltagareFick aldrig fram någon mailadress!
Vad hände när du klicka på ”Skicka”? Fick du inte upp ett nytt fönster då?
20 maj, 2005 kl. 07:54 #97797Pasi_k
DeltagareAllt har funkat för mig..
Bara slänga in stålar ikväll såå är det fix och färdigt 😀20 maj, 2005 kl. 14:52 #97794RS
DeltagareNu funkar det.. hjälper om man inte har så bråttom utan läser istället:)
27 maj, 2005 kl. 08:03 #97812Niklas
DeltagarePassa på nu, vill ni ha en streamer till 5årsträffen så MÅSTE ni beställa nu. Kommer inte finnas tid att skicka iväg en ny beställning efter denna som skall levereras innan alla åker till Västerås!
Finns inte pengar för mig att lägga ut och sälja på plats heller tyvärr så vill ni ha så får ni beställa och betala bums!
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=15&topic_id=7634&mesg_id=7634&page=
27 maj, 2005 kl. 08:30 #97787Janne248
DeltagareBeställer och betalar till ditt konto ikväll!
Vill ha dekal till framrutan för fraktfri leverans till 5-års…//Janne – planerar för konbana i helgen! 🙂
PS Skicka PM en offert på montering av dekalen under jubilliumet…DS
27 maj, 2005 kl. 08:53 #97813Niklas
DeltagareTyp 100kr/h är väl inte helt överdrivet dyrt så slipper jag stå och montera hela dagen men samtidigt så blir ingen urfattig. Tar ca 1-2h att montera beroende på hjälp från kunden.
19 december, 2005 kl. 06:19 #97788Manor
Tjenare janne !
Vid sista monteringen så sa Alien (med svettpärlor i ansiktet) att han skulle ta 500:- per montering. Då monteringarna har tagit cirka 2 timmar så lär han väl höja priset till 1000:-, för annars lär vi väl inte ens se honom under de två dagarna som vi har fest :D.
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.