SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nya ägare?

• Detta ämne har 21 svar, 2,086 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av ove.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Är det jag, eller har det dykt upp massor med nya ägare på senare tid?

/J

Desen
      Deltagare

Har med tänkt på det. Kul med tillskott i klubben.

Hoppas bara jag snart får lådan med medlemsutrustningen innan det ligger för mycket back.

Block hur går det med min låda?

/Andreas, Skåne, Kristianstad
        Blå GT -99

-Nordbo-
        Deltagare

Är ny impreza ägare.
          🙂

Har skickat ansökan och betalat in via i-net till klubben i aug. men ej fått något medlemskort ännu, men allt tar sin tid.

-PSE3-

zwift
          Deltagare

Dock inte ny ägare, tredje subban,,=)
            Men ny på forumet,,
            Inte kikat här så mycket innan, verkar ju finnas hur mycket tips och kunskap som helst här,
            Tobbe/Borås

Desen
            Deltagare

Är ny impreza ägare. 🙂 Har skickat ansökan och betalat in via i-net till klubben i aug. men ej fått något medlemskort ännu, men allt tar sin tid.-PSE3-

Var inte orolig ditt medlemskort kommer.
              Allt arbete i klubben sker på idiell basis vid sidan om arbete, liv och bilkörning.

/Andreas, Skåne, Kristianstad
              Blå GT -99

Wehlin
              Deltagare

Är också ny ägare.

Betalade medlemsavgiften idag 🙂

challe
                Deltagare

Är det jag, eller har det dykt upp massor med nya ägare på senare tid?/J

Ny o ny? Köpte första imprezan jan 05. Har nu GT-00 som köptes nu i maj. Fick nys om klubben av ”mariaimprezagt” som lappade bilen och är medlem sedan aug 🙂 hur nöjd som helst

Niklas
                  Deltagare

challe: Grymt! Skoj att se en medlem som fått nys om klubben via lappning. 🙂

Daniel
                    Deltagare

Är också hyfsat ny här, va här inne å yrade strax innan ja köpte mig min STi -03 i våras

Mvh/Daniel Borås

dejpan
                      Deltagare

ja är oxå ny eller kanske två månader gammal. blå wrx kombi var tvungen att kompromissa med frugan 😉

zwift
                        Deltagare

Daniel,,
                          va har du för färg på kärran då?
                          Så man vet det när man möter dig i stan,,
                          själv åker ja i en blå WRX 05:a me svarta dödskallar på sidorna, å vit dekal i fram rutan,
                          Dödskallarna försvinner dock nu när den måste lackas om för någon hade kul en kväll me en nyckel!!!! *grrrrrrrrr

WingsWest
                          Deltagare

Är ny ägare blir till att betala medlemsavgift snarast möjligast 🙂

Daniel
                            Deltagare

Daniel,,va har du för färg på kärran då?Så man vet det när man möter dig i stan,,själv åker ja i en blå WRX 05:a me svarta dödskallar på sidorna, å vit dekal i fram rutan,Dödskallarna försvinner dock nu när den måste lackas om för någon hade kul en kväll me en nyckel!!!! *grrrrrrrrr

Den e blå, helt orginal STi
                              De va inte din den me bucklad bakstötis,isåfall har vi hällsat

Mvh/Daniel

Stefan333333
                              Deltagare

Jag va och köpte mej en idag!
                                80 mil tur&retur men nu står det en -99:ans GT här.

zwift
                                Deltagare

Jorå det e min me bucklan i stötisen,,,en betong klump utanför viking som hoppa på mig, =)
                                  Men alla skador åtgärdas just nu,,,utan bil hela helgen =(
                                  Vart har vi hälsat då? Vet att ja hälsa på en blå GT häromdagen,

Tobbe/Borås

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.