SSC Allmänt snack Allmänt småprat nya bilen hämtad idag!

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Lindr
    Deltagare

Fy fan vad läcker den är. Så snygg i vit också grattis 🙂

JohanSTI
      Deltagare

Stackars bil, totalt förstörd Spec C enligt mig! Varför överstyla en bil som är unik orginal? Hoppas du fick den billigt…

HighLevelOfSweden
        Deltagare

Stackars bil, totalt förstörd Spec C enligt mig! Varför överstyla en bil som är unik orginal? Hoppas du fick den billigt…

*host* *host*
          Försökte förmå Sladden att återställa den innan
          försäljning men icke – riktigt snabb & rolig bil
          som garanterat kommer att få nuvarande ägare att
          ha riktigt le ofta – men ack så ful den är i denna
          skrud, som blå helt ok!! :0/

TomK
          Deltagare

Positiv kille! 😉

Jonas.L
            Deltagare

Grattis till en grym bil. Men visst, Den är är möö snyggare i orginal utförandet 😛

Erok
              Deltagare

Ovanligt att man får en negativ kommentar av oskar90 😉

Nu är det ju så att det är en ruskig fin bil och den faller mig i smaken =)

Erok
                Deltagare

Ja jag är väl inte känd för att ha allt för mycket till övers för stylade bilar. 🙂 Dock ska tilläggas att det finns mycket värre ”fall” än denna, denna är ju riiktigt fin under skalet iaf, men bodykittet faller mig inte alls i smaken, vitt är snyggt dock!

Hoppas inte du tog illa upp.

nejdå jag tar inte illa upp alls, jag vet att vissa inte tycker att eftermarknads kjolar å spoilers passar på imprezor och jag kan hålla med om att väldigt många fina imprezor går till döden men inte denna! insidan som räknas 😉

Rowbean
                  Deltagare

Rolig bil och du kommer säkert få många roliga stunder, men så länge man inte kör Time Attack så är det lite overkill för min smak.!

Lycka till med din Impreza 😀

Turbovin
                    Deltagare

Grattis, vitt är helrätt på Spec C 🙂 Skulle väl personligen också föredragit original exteriör men det balla sitter under skalet på Spec C trots allt.

Rompa
                      Deltagare

grattis, vitt är helrätt på spec c 🙂 skulle väl personligen också föredragit original exteriör men det balla sitter under skalet på spec c trots allt.

1+ :d

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.