Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    DrJones
    Deltagare

Hej alla. Vilket ska man köra på tycker ni, eftersom mina Leda har sprungit läck så tänkte ja byta till sommaren.
      Har kollat lite på Ksport o D2 samt lite andra i runt 10k klassen.
      Vilka hade ni rekommenderat? Alltid kul med lite input från andra. 🙂
      /J

TypeR
      Deltagare

All depends what your going to use them for Doc, the ones youve mentioned are basically same same, bc’s have been very popular in the uk in that price range, meister R have a sale on at mo i believe and then of course if you jump up a bracket bilisteins are superb

kamikaze
        Deltagare

Nu är jag ingen expert inom området men är det inte så att Leda är bättre grejer än någon av dom andra du räknade upp?

Mitt råd är att kolla upp om du kan få dom renoverade innan du köper nytt, fast det är en viss känsla att handla prylar till bilen så av den anledningen är det ju bara att handla på.

Kör själv med D2 och har så gjort sen 2008, är väl nöjd men nu är dom nog ganska slut. Vissa har haft problem med läckage i topplagringarna men med tanke på priset så är dom ganska prisvärda men man får vad man betalar för. Själv hade jag tänkt gå upp ett hack i pris nästa gång det köps för att se om det blir någon skillnad

DrJones
          Deltagare

Ok, tack för svar. Jo leda e ju bra skit, är super nöjd med dom egentligen,men svårt o hitta nån som kan fixa dom för en vetig peng. Bilen ska ju användas på bana lite sådär nångång,men mestadels bara för o åka omkring i o ha roligt,vilket man alltid har bakom ratten på dessa 🙂
            Sen e de ju så att man inte har obegränsat med pengar,isåfall hade ja ju köpt ett nytt leda kit helt klart.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.