SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Nya fälgar…..

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Holgersson
    Deltagare

Det är ju tid att titta efter nya sommar fälgar. Vet bara inte riktigt vad man ska ha för något. Jag har en sti 06:a med hela dekal satsen på. Tycker det är fint med vita fälgar men det känns inte riktigt som det går ihop med dekalerna. Känns som att jag bara kan köra med Guld fälgar. Någon som har tips på vad jag ska göra.
      MvH Niclas

minid
      Deltagare

Tjena Holgersson!

Vitt rockar.. Har själv inhandlat det till min nu.. Får de i nästa vecka..

Men har du sett den andra Stripade i Hbg? Han målade sina fälgar svarta ju.. Tyckte faktiskt att det såg najs ut tillsammans med dekalerna.. 😀

Holgersson
        Deltagare

Tjenare. Okej gott vad är det för fälg du skaffat? bild på den? Nej jag har inte sett hur det ser ut, men är inte så glaf för svarta.

minid
          Deltagare

Kolla min garaget länk nedan.. Där har jag en Photshoppad bild på hur det kommer bli med fälgarna… 😀

Holgersson
            Deltagare

Det ser riktigt bra ut. Vad är det för fälg? Vart har du hittat den? Är riktigt sugen på vita jag med.

Någon annan som har tips och kanske bilder.
              MvH Niclas

minid
              Deltagare

Fälgmodellen är Rota Torque. Finns hos http://www.rarerims.co.uk

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.