Hade varit tufft om man kunde lista alla prylar man kan köpa som är till ett visst märke i produktmenyn. Tex att man kan lista allt som är till Subaru så man slipper klicka genom alla avdelningar för att se om det finns något till den bil man har. Fast det är ju inget som man måste ha, hemsidan fungerar väldigt bra som den gör. 😉
En fråga ang. Helix DP med sportkat som ni säljer. Skiljer det rent praktiskt mycket mellan 200 cells och 100 cells katalysator i flöde?
M v h
Danne
>Tjenis …
>
>Ta gärna en titt och kommentera gärna bra/dåligt …
>
>OBS!!! … Vi har precis börjat lägga ut produkter, projekt
>etc. … Mycket mer kommer efterhand … Gärna lite input om
>vad ni vill se mer av …
>
>http://www.jrm-racing.se
>
>MVH JoCCe
>OBS!!! … Vi har precis börjat lägga ut produkter, projekt
>etc. … Mycket mer kommer efterhand … Gärna lite input om
>vad ni vill se mer av …
Håller med phille, mer grejer till GT:n 😀 T.ex. de fyrkantiga mätarhusen för mittkonsollen, har inte sett dom i nån annan svensk webbshop, bara de mesiga runda.
I övrigt tycker jag det var en mycket bra sida. Snyggt, enkelt och stilrent. Tummen upp!
Bugg: Kör man Firefox/Mozilla så får man inte upp “handen” när man har muspekaren över en artikelbild. Tog ett tag innan jag upptäckte att man skulle klicka på bilden för att få en förstoring.
Ser mycket bra ut, snabb och lättanvänd. Skulle vilja se mer av färdiga trimmkit till tex STi:n. Ska uppgradera till våren och vill bygga ut mitt catback system till komplett steg 1. Pris på ett sånt?