SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nya Impreza 2008 nu børjar den sæljas i Japan.

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    AK_Impreza
    Deltagare

detta är pinsamt! ett skämt, ett spark i familjelyckan för oss som väntade oss nått extremt, nått utöver det vanliga, plopp eye så började bilen misshandlas o se ut som ett freak, sen blev det mer o mer kärringaktigt! hallelulia för GT:N!

Som nån säger att dom försöker göra detta till en bil som sträcker ut sig till mer folk, jovisst det köper jag, men det kunde dom gjort en ny modell till INTE IMPREZAN!!!!!! x( x( x( x(

down_the_drain
      Deltagare

Njae.. kan som sagt kanske bli bra om STI gör nått vettigt med den… Skall faktiskt bli kul att se i höst..

/P

Grusdraparn
        Deltagare

Ähh, det är väl som vanligt. Intro-varianten av en ny modell är alltid lite tråkig, man måste ju ha lite utrymme framöver för förbättringar. Så har det ju även varit historiskt med Imprezan, ganska intetsägande design när den introducerades i början på -90 talet och hämtade sig mer och mer fram till toppen -98 (22B) och avslutade bra med facelift -99 -00. Ny modell -01 som verkligen hade utrymme för förbättringar 😉 , klev upp ordentligt -03 och finputsade det sista på looken -06 -07.

/K – kan tänka sig en ny Impreza av 2011 års modell

Wiklundh
          Deltagare

Själv säger jag inte för mycket ännu.
            STI-modellen finns det möjlighet att göra hård, riktigt hård.
            Men jag antar att de precis som de andra modellerna har lagt krutet på ”premiumkänsla”, krocksäkerhet och bensinförbrukning osv, även på STI. Sedan är jag bra nyfiken på priset i Sverige, de får inte höja det jmf mot de gammla modellerna.
            Tveksam till att en ny ”WRX” säljer om den kostar +300 papp.
            Finns så många andra hatchback ”GTI” så konkuransen är stenhård.

Rallyrille
            Deltagare

Nej nej nej nej…. Varför förstöra nåt så ”vackert”!

Dom kommer inte öka sin kundkrets utan byta ut den dom har!!! ;(

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.