SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nya Imprezan 06 ( ingen info om extra effekt ! )

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 97 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Visste ni förresten att RA står för Record Attempt? Nytt för mig i alla fall…

Det var nytt… trodde det stod för Race Altered. 🙂

_______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Perra
      Deltagare

Här ser man kanske dessa diffusers bättre….eller så missförstår jag Perra.

Nejdå, du missförstod inte alls, Janne. Det var den bakre jag menade. 🙂

Mvh Perra

Perra
        Deltagare

Här ser man kanske dessa diffusers bättre….eller så missförstår jag Perra.

Nejdå, du missförstod inte alls, Janne. Det var den bakre jag menade. 🙂

Mvh Perra

Perra
          Deltagare

Det kanske det gör? Jag bara citerade den översättning som Babelfish gav mig och det blev Record Attempt. 🙂

/P

Perra
            Deltagare

Det kanske det gör? Jag bara citerade den översättning som Babelfish gav mig och det blev Record Attempt. 🙂

/P

Vectorm12
              Deltagare

400,000???!!! nä då fortsätter jag hellre att fila på mina S201 planer… Då kan man snacka om att stå ut

Janne248
                Deltagare
                  Adam K
                  Deltagare

nejherregud inte med den färgen, ser ut som nån Troma karaktär spytt på fälgarna.

pannan
                    Deltagare

Den vita var grymt snygg bak när de har bytt till röda lampor så man slipper de där fjolliga lexus wannabe lysena.

Fälgarna skapar nog en del funderingar men jag tycker de var rätt coola endå på vitt.

Krigge
                      Deltagare

Vitt är grymt, fälgarna ser ut som CE28:or och dom är fan inte fel!
                        Färgen kan väl diskuteras men….
                        Tycker 06:an är grymt läcker, blir bara bättre o bättre!
                        Nån som vill köpa en 04:a…??? 🙂

Perra
                        Deltagare

Här har ni en provkörning av Spec C´n. http://blog.gtroc.com/dino/2005/09/subaru_impreza.html

Det verkar som att bakänden inte vill sladda längre… 😉 ;( 😛

/P

Strat
                          Deltagare
                            Strat
                            Deltagare

Här har ni en provkörning av Spec C´n. http://blog.gtroc.com/dino/2005/09/subaru_impreza.htmlDet verkar som att bakänden inte vill sladda längre… 😉 ;( 😛 /P

Dom har väl ändrat ration till 41:59 nu.

andreaswrx
                              Deltagare

då har man sett och och provsutit den nya äkliga stolar är wrx 05 stola och inte dom gammla skålade stolarna! jag har bilder men får inte upp dom i galleriet så om någon kan lägga så kan jag skicka!

Andreas
                                Subaru Impreza STI 02

Wiklundh
                                Deltagare

Blir 280Hk och 392Nm enligt Tyskland.

http://www.subaru.de/impreza-spec-preis.pdf

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 97 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.