SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Nya imprezan?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 166 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

;( ;(

Perra
      Deltagare

Ni som äger bilar kan ju vara glada för den nya lär dom inte sälja mycket av… Jösses vad ful den var. Helt identitetslös, tycker jag.

/P

FlyingFin
        Deltagare

Mera bilder på här…

http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=15&article_id=5096

Photo gallery.

http://www.roadandtrack.com/custom/gallery/gallery.asp?gallery_id=571&gallery_image_ref=1

Måste säga att de verkligen har gjort bort sig på Subaru denna gång. }(

Frågan är om STI:n kommer att bli så mycket bättre, hoppas inte för då lär ju andrahands värdet på de tidigare modellerna bli bra. Kommer att behövas en helvetes massa styling för att få den där modellen att bli någorlunda snygg.

http://www.roadandtrack.com/assets/image/2007/Q1/033020071816545697.jpg

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
          Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Janne248
          Deltagare
            FlyingFin
            Deltagare

Jag hoppades på att den hade sett ut ungefär så här, för den är ju verkligen hård.

http://img217.imageshack.us/img217/6329/untitled51qj1.jpg

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
              Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

specialized
              Deltagare

Fy fan,den är inte snygg. Ser ut som vilken j-vla bil som helst. Om inte ännu fulare. 🙁 ;(

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                ———————————-
                SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Rallyrille
                Deltagare

Är det verkligen så den kommer se ut?!… 😮

Fungerar nog bra i rallysammanhang om bilen blir kompaktare än nuvarande modell, men kan ju inte påstå att den är snygg!

Men i rallyskogen står ju en massa träd, så där hör man ju bilen mest ändå… :+

Kanske skulle låsa in min STI-03 då…
                  Dom kan ju bli eftertraktade!!! :7

/RR

STIred
                  Deltagare

Faan sorgligt ;( vad har de gjort… lär aldrig bli nån ny impreza för min del iaf….för de lär väl inte ändra sig o gå tillbaka med kommande årsmodeller

Tjejens första reaktion när hon såg den var: va ful… ser ut som en mazda…

De kunde ju iaf behållt liiitegrann av karaktären som finns i de äldre modellerna.

Claes(strat) ta bort säljannonsen på din fort 😉

Edit: o krom i fronten…. http://planetsmilies.net/obscene-smiley-1005.gif

/r

Davve
                    Deltagare

Nu blir bli riktigt förbannad på Subaru x(

Ursäkta.. men VA FAN gör dom!! Total fiasko.. Man får ju skämmas och Impreza kommer att falla dött vid namnet 🙁

När folk frågar om 1 år vad man har för bil och säger Impreza så kommer dom skratta oss rakt i ansiktet för denna bil ;(

/ SKÄMMS SUBARU!!!!!

Foppa
                      Deltagare

Kanske Solberg vinner några tävlingar.

Tycker att den var snygg..

Men Impreza modellen skulle vara kvar i sin storlek..

Skulle ha döpt den till en annan modell..

Alla andra märken har ju småbilar..

En impreza är ju alltid Impreza..Så jag kommer ju inte skämas över att ha en..Snarare tvärtom..När den vinner i skogen..

Davve
                        Deltagare

Kanske Solberg vinner några tävlingar.Tycker att den var snygg..Men Impreza modellen skulle vara kvar i sin storlek..Skulle ha döpt den till en annan modell..Alla andra märken har ju småbilar..En impreza är ju alltid Impreza..Så jag kommer ju inte skämas över att ha en..Snarare tvärtom..När den vinner i skogen..

Om nu Subaru vinner i skogen nästa år så är den betydligt snyggare än denna Mazda ”3” 🙁

down_the_drain
                          Deltagare

Vad jag läste nånstans så skulle STI:n sticka(se råare ut) ut betydligt mer än vad de andra modellerna gjort. Får verkligen hoppas det.. för WRX:en ser skrämmande ful ut!

/P ”börjar bli lagom trött på sin Audi”

Pontus
                            Deltagare

alltså… det trista är ju att: förrut har subaru gjort en gatbil av en rallybil o inte tvärtom som alla andra… det som alla tycker är häftigt med just impreza o nu kommer dom förstöra denna image 🙁

SecretAgentMan
                              Deltagare

Subaru har sålt sin själ, det där är inget annat än ett patetiskt försök att kränga fler bilar till fläppon i USA.
                                STi:n lär bli något alldeles speciellt om den skall sälja alls.

Om ni är här och läser gott folk från Subaru, till er vill jag bara säga – jösses… x(

/J

SecretAgentMan
                                Deltagare

(jag sitter fortfarande och hoppas på att det är ett sjukt aprilskämt)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 166 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.