SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Nya imprezan?

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 166 totalt)
  • Författare
    RISKOKARE
    Deltagare

Fy fan vad FUL! ;( x(

LegacyLarsa
      Keymaster

Ja, man undrar vad dom har gjort, helt klart fokusvarning på kaross, och med en helmjäkig front, -01ans wrx är ju dödsfrän i jämnförelse..

/L

555_STI
        Deltagare

Ja, man undrar vad dom har gjort, helt klart fokusvarning på kaross, och med en helmjäkig front, -01ans wrx är ju dödsfrän i jämnförelse../L

Jag vill inte ha en Ford Focus jag vill ha en Subaru Impreza 🙁

Janne248
          Deltagare

Min flickvän var snäll nog att ta med en sådan tidning bildern är ifrån från sin tjänsteresa till Costa Rica (tidningen köptes på mellan landning i Huston) så nu skall jag läsa om det hemska………

syke
            Blockerad
              Davve
              Deltagare

Så va det klart http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=49999 🙁

Mazda 6 MPS och Mazda 3 MPS.. hmmm bye Subaru

Nordquist
                Deltagare

det enda positiva….andrahandsvärdena på föregående modeller kommer att vara bra. Vem vill ha den där!!

Janne248
                  Deltagare

Nu har jag läst artikeln om nya Impreza WRX här kommer några citat från tidningen ”Motor Trend”:

From kid racer to hot hatch

The 2008WRX also adepts the STI’s steering gear and gets 15.0:1 ratio, quicker then the old model’s 16.5:1 ratio.

The WRX hereby becomes a five-door hatchback worldwide. You’ll be able to buy a 2008WRX sedan, based on the new Imperza four-door, as long as you buy it in North America, a concession to lingering distaste here towards hatchbacks.

The STI will only be availble globally only as a five-door hatchback when it goes on sale next year just as the new Prodrive Impreza hatchback battles the all-new Ralliart Mitsubishi Lance Evoulution X in the World Rally Champinonship.

The bucket seats are the other major carryover item…

First thing we recommend is a powerpack from Subaru Performace Tuning (a spearate group from Subaru Technica International, STI), which consist of a cold-air intake and heat shild that kicks in about 20 more horses.

Niklas
                    Deltagare

Ok, då säger jag det. FY FAN VAD FUL! ;( x(

I fortsättningen då vi snackar om snygga Imprezor så kommer jag att anta att ni menar 96-07. 😛

Blocken
                      Deltagare

Hemska bilder, ja fy f-n… Bilderna är dock på den amerikanska varianten – låt oss hoppas att alla andra varianter blir hårdare!

/Black – föredrar Thai-Perr!
                        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album602/mini_Dsc00167.thumb.jpg

syke
                        Blockerad

Bug-eye-ägarna kan ju iaf gläda sig över att de inte har de fulaste bilarna längre 😛 😉 😀

Pasi_k
                          Deltagare

Bug-eye-ägarna kan ju iaf gläda sig över att de inte har de fulaste bilarna längre 😛 😉 😀

Klart vi inte har..
                            Våra är Speciella.. 😉

Så kort serie. 😛

thorlake
                            Deltagare

There is a god after all!
                              http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=49999

(Synd bara att det verkar som om bara Mitsubishi har hajjat hur en slipsten skall dras designmässigt. Byte till Evo X någon? Sparkar ju skiten ur bröstmjölksräzerdesignade subban. (Ja, det e bara designen jag talar om givetvis. 😉 ))

Nyman
                              Deltagare

Sedan serden ju ut som en saab 9-3 med sccop på huven… lika mesig den ju! pinsamt subaru, pinsamt!

-= enough is enough =-

STIred
                                Deltagare

Tror min mormor skulle kanske vara intresserad av den bilen, men det kanske är det dom är nya mlgrupen med tanke på designen. Enda fördelen med det är att medelåldern i klubben kommer höjas rejält, kan man känna sig som busig ungdom snart igen 😉 😀

Vill inte se skiten mer ;(

/r

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 166 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.