• Detta ämne har 13 svar, 1,503 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Svindle.
Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Turbovin
    Deltagare

Lite bilder på nya S206, Japan only antar jag.

Tycker den ser helt okej ut, vingen tycker jag är betydligt snyggare än den höga varianten.

FeA
      Deltagare

Riktigt snygg, bort med dimljusen bara.

Markus
        Deltagare

Ser riktigt bra ut den där. Snyggaste S-spoilern hittills tycker jag. Hade fungerat med ännu större vinge i stil med time attack men den där är säkert helt perfekt för bilens övriga aerodynamiska egenskaper. Japansk perfektionism 🙂

Lt Dan
          Deltagare

Det jag inte fattar är varför bilen måste ha vinge. tex bmv och audi behöver det inte. tycker det ser for taskigt ut

adam.b.w
            Deltagare

den gillar jag skarpt =) synd bara att man inte kommer ha råd me den 🙁 men man kan ju förhoppningsvis se andra köra runt i den 😀

FiddeFuling
              Keymaster

Den var snygg.. men jag får säga att jag tycker att det är lite tråkigt att det har gått ifrån den gamla sortens vinge. Det var lite det som kännetecknade Imprezan 🙂

TomK
                Deltagare

S modellerna har ju alltid haft andra vingar

Turbovin
                  Deltagare

Vi lär knappast nånsin få se en sån här bil i Sverige ändå så det är mest den vanliga fula STI Racing-vingen vi får se 😉

TomK
                    Deltagare

Läste någonstans att den kostar ca 5 500 000 yen. Ganska saftigt med tanke på att man får lägga till moms på det också.

TomK
                      Deltagare

Ca 566250:- 😀 Tar två!!

Fricke.w
                        Deltagare

Snygg var den då i alla fall tycker jag 😀
                          Men visst är den lite saftigare över fram skärmar och bakskärmar än vanliga sti racing?

Mäki
                          Deltagare

Snygg var den då i alla fall tycker jag 😀
                            Men visst är den lite saftigare över fram skärmar och bakskärmar än vanliga sti racing?

Hehe, låter så kul, dom ser man ju överallt! 😀 😉

Fricke.w
                            Deltagare

Ha ha ja såg lite roligt ut när jag läste de nu 😀 är ju inte som att gämföra med volvo v70 kannske 😉

Svindle
                              Deltagare

Riktigt snygg, tänk så mycket den lilla spoilerläppen fram gör för helhetsintrycket.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.