SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Nya Subarun

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    pjungling
    Deltagare

Tjenare!
      Ville bara veta lite om den nya Subarun, är de något att ha?? Någon som provkört m.m.
      Finns de uppgraderingar till den ännu.

Hoppas på svar…. Lite sugen på Impreza igen, men har inte bestämt mig om ja gillar den eller inte än.

mvh p.

Niklas
      Deltagare
        Rallystacke
        Deltagare

Tjenare!Ville bara veta lite om den nya Subarun, är de något att ha?? Någon som provkört m.m.Finns de uppgraderingar till den ännu.Hoppas på svar…. Lite sugen på Impreza igen, men har inte bestämt mig om ja gillar den eller inte än.mvh p.

Du ska inte ha Subaru. Köp min evo istället 😉

(Nya Subban är faktiskt grym så jag förstår att du är sugen på den..)

Niklas
          Deltagare

Rallystacke: Om du vill bli av med EVOn kan du ge den till mig. Lovar att ta väl hand om den och dränka den i dekaler. 😉

arikesti
            Deltagare

Tjenare!Ville bara veta lite om den nya Subarun, är de något att ha?? Någon som provkört m.m.Finns de uppgraderingar till den ännu.Hoppas på svar…. Lite sugen på Impreza igen, men har inte bestämt mig om ja gillar den eller inte än.mvh p.

Nämen Peitar
              Bättre du köper min baby.
              Den ska bort nu.

Rallyrille
              Deltagare

Hej!

Antar att det är STI:n det diskuteras?
                Det är inte många som kört den än, den börjar levereras till Sverige i sommar tror jag. (någon som vet annorlunda?)
                Lokala dealern har sålt sin första STI vet jag och den levereras i sommar.. kanske är du som vart där?

Jag provkörde både Evo & Sti:n innan jag bestämde mig, det va tveklöst val sen faktiskt. Det blev såklart en blåing!
                Men det är ju en tidigare generation.

(Men du har väl kört en blå GT för längesen va? Med Radius-fälgar och lite stripes om jag tror rätt.. :))

Mvh. Rille Jkpg.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.