SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nybliven Subaru ägare

• Detta ämne har 6 svar, 1,352 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av MolleMeck.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    MolleMeck
    Deltagare

Hej gott folk.
      Nu har man bytt från tyska muskelmaskiner (Bmw) till en Subaru Impreza gt 99.
      Måste börja med att säga vilken rolig j****a bil, provkörde en för dryga två månader sen och fastna direkt 🙂

Har lite planer för bilen och tips å trix uppskattas mycket.

Första prio är ett larm och en ny slutburk eller om jag byter hela systemet så förslag på olika system är välkomna, budgeten är lite stram så behöver inte va de värsta på marknaden.

Sen blir de lite rostlagning i skärmkanterna får se om man hittar någon firma som ger ett bra pris eller om man får ta tag i saken själv, likadant här tips på firma som gör de bra och till ett vettigt pris vore fint, ska kanske tillägga att jag bor i Nyköping så östra mellansverige är de som gäller.

Ni kommer säkert få svara på en och annan dum fråga från mig då jag är helt novis på turbojapps 😉

De va lite från mig nu ska jag gå ut och fota bilen……

Andersson
      Deltagare

Välkommen! till forumet och förhoppningsvis oxå till klubben om du inte redan är medlem.
        Och glöm inte att det är viktigare att ha råd att köra med bilen än en massa onödigt lulllull, dit räknas givetvis inte hela skärmkanter larm och en hel slutburk.

TKarlsson
        Deltagare

Välkommen! till forumet och förhoppningsvis också till klubben om du inte redan är medlem.
          Och glöm inte att det är viktigare att ha råd att trimma bilen så mycket som möjligt! Det är ju onödigt att lägga massa mil på en sådan fin bil!

Kvarnis
          Deltagare

Köp ett komplett system från UK från http://www.japspeed.co.uk/
            Helt ok,för helt rätt kurs

MolleMeck
            Deltagare

Självklart ska jag gå med i klubben måste ju prova bana..

Något trim blir de inte tal om mer en de lilla ett nytt avgas ger, tycker originaleffekten räcker.
              Är väl snarare lite bromsar och sånt som står på listan.

Och lull lull är jag inte mkt för blir en ny huvudenhet till stereon och möjligtvis någon baslåda modell mindre.

Såg väl ut och va sjyssta priser kanske blir att beställa därifrån eller om man köper från någon här på forumet de fanns ju några i säljdelen.

Idag har jag iallafall varit ute och provat väghållningen rejält på sörmlands/östergötlands krokiga småvägar och den är imponerande måste jag säga. Liter irriterande bara att varenda husvagn i sverige ska åka precis där jag är haha..

SPiKE
              Deltagare

Grattis och välkommen till klubben. Klart du ska prova bana, finns inte mycket som är roligare när man väl tar sig i kragen och provar 🙂

MolleMeck
                Deltagare

Tackar jo jag har kört en del bana fast då bara med Bmw bilar så kan knappt vänta tills man får testa subban…

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.