› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Nybliven subarupappa och ny på forumet!
- Detta ämne har 10 svar, 1,475 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 3 månader sedan av
morgandahl.
-
FörfattareInlägg
-
27 september, 2013 kl. 19:33 #31129
Fronix
DeltagareTjena!
Oscar heter jag och är ny på forumet. Är även nybliven ägare av en Subaru Impreza WRX STI -04 (Original)!
Jag bor i Kalmar så ni som är från trakterna lär nog se en ny Subaru ni inte vet vem fan det är 😀 Har inte så många bilder på den än, har inte ägt den i många timmar än men det kommer! Håll även utkik på projekt delen då det säkerligen kommer upp en tråd där också inom kort.
Bilen härstammar från Göteborgs trakten, mer specifikt Kinna.
Bild:

27 september, 2013 kl. 20:01 #260969kamikaze
DeltagareHej och välkommen till forumet
Är det möjligen så att förra ägaren hette Joakim isf är det min arbetskollegas gamla bil, kul att den hittade hit
Då ramlar det snart in en medlemsansökan hoppas jag 😉
27 september, 2013 kl. 20:03 #260970Igge
DeltagareGrattis och välkommen!
27 september, 2013 kl. 22:56 #260974Fronix
DeltagareHej och välkommen till forumet
Är det möjligen så att förra ägaren hette Joakim isf är det min arbetskollegas gamla bil, kul att den hittade hit
Då ramlar det snart in en medlemsansökan hoppas jag 😉
Det stämmer mycket bra 🙂
Jodå, det lär det nog göra.28 september, 2013 kl. 01:11 #260968Andersson
DeltagareVälkommen till klubben, det gör ju inte saken sämre att du bor i rätt stad 😉
Bara ring mig om du vill träffa fler likasinnad från olika delar av landet. Det är jag och elva till som åker mot norra Öland när vi vaknat, vi har varit på södra Öland ikväll och nu dricker vi kvällsölen och planerar morgondagen.28 september, 2013 kl. 06:09 #260971BjorneJ
Välkommen in i gemenskapen / klubben.
28 september, 2013 kl. 06:53 #260973Fronix
DeltagareVälkommen till klubben, det gör ju inte saken sämre att du bor i rätt stad 😉
Bara ring mig om du vill träffa fler likasinnad från olika delar av landet. Det är jag och elva till som åker mot norra Öland när vi vaknat, vi har varit på södra Öland ikväll och nu dricker vi kvällsölen och planerar morgondagen.Ja visst är det perfekt 😀
Visst hade det varit trevligt. Har lite saker som ska göras och sen får vi se hur kön ser ut på Ölandsbron. Slänger iväg ett SMS om de bli aktuellt 🙂
Välkommen in i gemenskapen / klubben.
Tackar 🙂
1 oktober, 2013 kl. 16:24 #260966Surbarbro
DeltagareVälkommen! 🙂
Det är alltid trevligt när det kommer lite nytt blod.
Se till och kom på lite träffar.
Vi har det så fantastiskt roligt.
Bra val av bil.
Ses!1 oktober, 2013 kl. 16:56 #260972Fronix
DeltagareVälkommen! 🙂
Det är alltid trevligt när det kommer lite nytt blod.
Se till och kom på lite träffar.
Vi har det så fantastiskt roligt.
Bra val av bil.
Ses!Tackar,
Absolut, det ska jag göra. Har ni några under vinter tid eller håller ni er till sommaren?
27 oktober, 2013 kl. 17:42 #260967Surbarbro
DeltagareAbsolut!
Det händer alltid någonting.
Fast vi bor ju på olika delar av landet.
Har du någon ide´vad vi kan göra, så är det alltid välkommet.
Vi ska i Stockholm/ Sörmland åka till Sparreholmsslott. Se tråd.29 oktober, 2013 kl. 12:09 #260975morgandahl
DeltagareSer trevligt ut! Gratulerar till faderskapet!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.