Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Klasagasa
    Deltagare

Tack för tipset!.. Jag skall ta lite och ändra :)Jag har tagit influenser från Linköpings flygklubb, och Peugeot Sport Club (England) när jag gör det. Var nästan klar med förslaget nu men jag är aldrig nöjd :)/Steve

Stående ovationer till vår allas svenske engelsman! Keep it up! :7

Palm
      Deltagare

555_STI om du PM:ar din adress skulle jag kunna posta något gammalt nr till dig om du vill kika.

Palm
        Deltagare

Hur går det, fick du några ideer från saab turboklubb tidningen jag skickade?

555_STI
          Deltagare

Jepp den du skickade hjälpte rätt mycket, jag har gjort en “mock up” medlemsblad men väntade för lite kontent från div. folk, Det känns som jag behöver nåt roligt reportage för första gång så kanske SS Emmaboda träff funkar. Får se om nån är sugen skriva lite och skicka några bilder så kommer vi igång!

Hur går det, fick du några ideer från saab turboklubb tidningen jag skickade?

SPiKE
            Deltagare

Häng med ner till Emmaboda 6-7 okt vetja, det blir hur kul som helst och vi kan spåna på ett reportage ihop!?

555_STI
              Deltagare

Jag skall bara får underskrift i triplicate på blanketten för tillåtelse så kan jag 😀

Låter som en bra förslag. Finns de plats i bilen för en rödhårig Engelskman?

Häng med ner till Emmaboda 6-7 okt vetja, det blir hur kul som helst och vi kan spåna på ett reportage ihop!?

SPiKE
                Deltagare

Jag skall bara får underskrift i triplicate på blanketten för tillåtelse så kan jag :DLåter som en bra förslag. Finns de plats i bilen för en rödhårig Engelskman?

Klart det finns plats kompis, vi åker redan på Fredagen den 5:e.

Hoppsan blev visst lite OT här, sorry.

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.