SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nytt avgas system ;)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    locko99
    Deltagare

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/8068DSC00078liten.JPG

Då kom paket från andra sidan idag! Tog ett par extra dagar då schenker hade fel nr så dom kunde inte tulla det…Beställdes fredags den 8-dec.

Pris Ca. 4000:- med frakt å lite tull/moms.

Får hoppas det passar bara… 🙂 kan besiktiga bilen i januari sen åker det på.. 😉

//Martin

Rallyrille
      Deltagare

Nice price!
        Var ifrån beställde du?
        /Mvh. Rille

Hulken
        Deltagare

Jag har oxå beställt ett likadant system. Blev grym skillnad på ljudet fastän jag bara moterat halva än! :9 :9
          För att montera halva fick jag göra ett litet extra rör mellan org downpipen och mellanröret. Vill inte sätta på hela fören det är dax för mappning.

Tyckte oxå att det blev lite bättre drag men det är nog mest placibo effekten… 😉 😮

locko99
          Deltagare

Beställt från Ebay. XOracing. Blir nog fler affärer från staterna…

Vädligt smidigt å enkelt. Tänkte montera hela mitt bara jag får in laddtrycksmätare så man kan se om den CPar å över laddar…

Men klart till och med gammla 740in låter ju snabb när det läcker i systemet… 🙂

//Martin

Twinturbo
            Deltagare

Det är samma som jag har, fast jag fick hem mitt för ca 3000kr 😛
              Beställde en TMIC också, så frakten blev lite billigare och jag lyckades kanske skriva ner värdet på paketet mer 😉

Helnöjd även med mitt system. Låter lagom trots att insatsen numera inte sitter i och gör en jäkla skillnad i toppeffekt, men man behöver en mappning för att kunna utnyttja systemet fullt ut.

Har en färdig mapp för WRX -06 om någon är intresserad 😉
              Om det är någon i GBG-området som inte har bråttom så kan jag även fixa till en mapp för alla newage imprezor (behöver låna bilen minst en helg). Bra pris 😉

Bodyshot
              Deltagare

Har någon en adress där man kan beställa detta avgas? PMa gärna.
                Grymt tacksam!

Micke_subba
                Deltagare

Jag skulle också vilja veta vart man beställer.

Twinturbo
                  Deltagare

Jag lade upp en länk på ebay-adressen i mitt inlägg under drivlina. Sök så hittar ni 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.