Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Nikke McRae
    Deltagare

Testing testing.

Bra jobbat! Kul med ett nytt och fräsht forum.

Manor
      Deltagare

Jag har lagt till en signatur, men kan inte se att den finns med i mina tidigare inlägg…men det är kanske så det fungerar nu?

Manor
        Deltagare

Jag har lagt till en signatur, men kan inte se att den finns med i mina tidigare inlägg…men det är kanske så det fungerar nu?

…jo nu dök den upp min inte mitt första inlägg på detta forum (tre poster upp).

.zip
          Deltagare

Bra jobbat av alla involverade!
            Forumet känns mkt bättre och trevligare. Kom ihåg att ställa in alla inställningar under eran profil, bl,a att ni kan ta emot e-mail av andra medlemmar.

//.zip

yngwie
            Deltagare

Riktigt bra jobbat, mycket trevligare! 😀

Palm
              Deltagare

Ser mycket trevligare och lättarbetat ut, ni är värda en helgskål grabbar

Ubbe
                Deltagare

Bra jobbat!!!

Såg att standard tid i profilen var GMT och att veckostart var söndag. Kanske något som går att sätta om för hela forumet så att inte alla behöver ändra till “Svensk standard”?

//Ubbe

karlzzon.
                  Deltagare

Känns bra det här då det är samma stil som mitt forum!!!

Turbovin
                    Deltagare

Planerar ni att göra nåt fält för medlemsnummer? Fanns ju i gamla forumet.

syke
                      Blockerad

Bra jobbat!!!

Såg att standard tid i profilen var GMT och att veckostart var söndag. Kanske något som går att sätta om för hela forumet så att inte alla behöver ändra till “Svensk standard”?

//Ubbe

Har kollat runt lite men hittar inget som fixar det för alla. Måste ha blivit vid importen.

syke
                        Blockerad

Planerar ni att göra nåt fält för medlemsnummer? Fanns ju i gamla forumet.

Det är inget vi har planerat för i dagsläget.

SPiKE
                          Deltagare

Och där fick jag ett nytt lösenord så jag oxå kommer in på det nya forat 😀

Det här ser riktigt bra ut, toppenwebbisar som fixar 🙂

Ubbe
                            Deltagare

Är det ingen som vill sälja bilar längre eller är det så att det underforumet inte har migrerats över?

syke
                              Blockerad

Nu förstår jag inte vad du menar Ubbe 😉

tendency
                                Deltagare

Trevligt med nytt, men jag gillade faktiskt det gamla forumet. 😎

Ang avatar – jag har testat att länka till en bildadress, samt att ladda upp bild från datorn. Avataren syns i min profil, men inte i forumsinläggen. Why?
                                  Edit: Det var inget… Man kunde ladda upp profilbild OCH avatar såg jag nu. 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.