Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album40/dekor1.jpg

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album40/dekor2.jpg

Allmänna frågor, ställ dem gärna här i tråden. Mer detaljerade frågor om du vill ha något åt dig eller ditt företag. Hör av dig via PM.

/N – som skall beställa några printade till Subarun 🙂

Pasi_k
      Deltagare

Hur blir priset på dessa ?
        OM man skulle vilja ha Framrute SSI streamern med solid eller smått genomskinlig bakgrund?

/P Med sprucken ruta som han inte tror besikningen låter gå igenom.

Niklas
        Deltagare

Vill du ha smått genomskinlig bakgrund skulle jag rekommendera att du monterar solfilm på insidan och utskuren dekor på utsidan för bästa resultat.

Utskrivna dekaler kan man inte få i toningar, tex kan man inte få 50% genomskinlig röd text.

Priset är lite högre men inte några chocksiffror och om du har en dekal med fler färger så kan det till och med bli billigare om du tar det som utskriven dekal jämfört med X antal utskurna. Detta då utskurna dekaler medför ibland att samma yta täcks av flera dekaler och då betalar du för denna yta X antal gånger plus att varje dekal har en utskärningskostnad.

Skall byta rallyland på min bil från Australien till något tufft, då kommer dels dekalen på huven och de ovanför siffrorna på dörrarna bli utskrivna dekaler. Då färgerna är fler än två kommer detta garanterat bli billigare, även om kvadratmeterpriset är dyrare.

Hör av dig via PM om du vill ha ett pris på ett specifikt jobb.

Pasi_k
          Deltagare

Nu Hänger jag med igen. 😀
            Läste lite fel i din första post.

Genoskinlig plast skrev du , fattade det som en tonad plast.
            Men nu fattar jag.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.