Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Har precis lagt upp ett lite nytt utseende till forumet som förhoppningsvis går ihop bättre med övriga sidan. Förutom att hemsidan börjar högre upp som ni önskade är färger, ramar och vissa knappar ändrade.

Hittar ni några fel / något som ser konstigt ut, hojta till!

ps. Det kan hända att ni behöver tryck Ctrl + F5 i er webbläsare på vissa ställen för att ändringarna ska slå igenom!

Manor
      Deltagare

Länkarna högst upp i det blåa fältet (Hem respektive Forum) ser lite ihoptryckta ut, men de fungerar.

syke
        Blockerad

Kör du Internet Explorer 7? Uppgradera! 😉

Nä, men allvarligt talat så ska jag lägga in lite fixar för IE7 och 8 som inte riktigt har stöd för saker de borde ha stöd för. Just nu ser forumet bäst ut i Firefox / Chrome / Safari.

johan_gt
          Deltagare

Blev riktigt snyggt!
            Att du orkar, men bra blir det 🙂

Manor
            Deltagare

Kör du Internet Explorer 7? Uppgradera! 😉

Nä, men allvarligt talat så ska jag lägga in lite fixar för IE7 och 8 som inte riktigt har stöd för saker de borde ha stöd för. Just nu ser forumet bäst ut i Firefox / Chrome / Safari.

Nä, inte IE7 men IE8…man är väl lite Microsoft skadad :).

tendency
              Deltagare

Tänkte precis gå in och skriva ett nytt inlägg och ge cred för att ni har putsat till designen och flyttat upp forumet! Ser sjysst och stilrent ut. Men aningens aningens rörigt. Behövs t.ex ramen runt själva forumsdelen? Det är liksom en ram i ramen. 🙂

Pedersen
                Deltagare

Helt oläsbart i både Win/Chrome (8.0.552.237) och Android/Webkit (?) för mig.

*Edit* Och nu ser det bättre ut iaf i Chrome…wtf? */Edit*

Garagekungen
                  Deltagare

Har IE8 och det ser klart sämre ut än förut…
                    …är säker på att det blir kalas när ni är klara !!!
                    😀

BTW, kan knappt använda smiles-gubbarna, de är hoptryckta så jag tar inget ansvar för vilken gubbe det blir i inlägget…
                    :p

flipn
                    Deltagare

Nu har forumet spårat! 😛 allt är ihoptryckt! 😛
                      jag kör firefox.

Zetterlund
                      Deltagare

Håller med.. Nästan olästbar på Ubuntu/Chrome&FireFox.. Och inte hunnit testa i Android luren ännu..

Allt ligger väldigt glest och på andra ställen ligger raderna övervarandra..

Ska fixa en skärmdump.

syke
                        Blockerad

Länkarna högst upp i det blåa fältet (Hem respektive Forum) ser lite ihoptryckta ut, men de fungerar.

Ska vara fixat nu 🙂

Tänkte precis gå in och skriva ett nytt inlägg och ge cred för att ni har putsat till designen och flyttat upp forumet! Ser sjysst och stilrent ut. Men aningens aningens rörigt. Behövs t.ex ramen runt själva forumsdelen? Det är liksom en ram i ramen. 🙂

Ramen borta!

Kan behöva reloada vissa sidor med f5 / ctrl f5 för att alla ändringar ska slå igenom..

Har IE8 och det ser klart sämre ut än förut…

…är säker på att det blir kalas när ni är klara !!!
                          😀

BTW, kan knappt använda smiles-gubbarna, de är hoptryckta så jag tar inget ansvar för vilken gubbe det blir i inlägget…

Ser det bättre ut nu? (förutom smileysarna)

Nu har forumet spårat! 😛 allt är ihoptryckt! 😛

jag kör firefox.

Hmm, det här var märkligt. Har du laddat om sidan med f5 / ctrl + f5? Screenshot?

Håller med.. Nästan olästbar på Ubuntu/Chrome&FireFox.. Och inte hunnit testa i Android luren ännu..

Oläsbart var väl att ta i? :p Ser det bättre ut nu?

Manor
                          Deltagare

Jag har inget problem med smiles-gubbarna i IE8 vad jag kan se!!?

goffemannen
                            Deltagare

se till att fixa så de går köra tapatalk igen

syke
                              Blockerad

se till att fixa så de går köra tapatalk igen

Det är fixat redan..

johan_gt
                                Deltagare

hehe hemskt vad de kör med dig syke 😉
                                  Har du några planer på bannern/menyn längst upp eller det är inte du som gjort den?
                                  Tänkte sitta och skissa på något i PS annars, av rent eget intresse. Så kanske man får någon ny ide till sin egna hemsida 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.