Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Det ser jättebra ut på min dator, men jag saknar en länk till Subaru.se efter Hem och Forum högst upp.
      Annars bra jobbat Syke!

goffemannen
      Deltagare

Det är fixat redan..

Okej va bra. ja testade innan idag men då funkade det inte. men nu funkar det.

Zetterlund
        Deltagare

Ska vara fixat nu 🙂
          Hmm, det här var märkligt. Har du laddat om sidan med f5 / ctrl + f5? Screenshot?
          Oläsbart var väl att ta i? :p Ser det bättre ut nu?

Jo då .. det var F5 för hela slanten direkt jag märkte att något inte stämde, trodde det var något stilscript som hade hängt sig först.. :p

Men nu ser det bättre ut Syke

Garagekungen
          Deltagare

Angående IE8.

Det blir onödigt mycket luft mellan de olika rubrikerna på forum-sidorna som visar de olika kategorierna och även när man tittar på sammanställningen över olika trådar under en kategori.
            Ex. så tar de fyra rubrikerna under “Impreza/STi” hela sidans höjd i anspråk… mycke vitt blire´… :p

Fattar inte hur jag gör skärmdump hit (som Zetterlund lyckades med…), annars hade jag lagt in en så du själv fick se.

Nu är “Hem” och “Forum” i banner´n-huvudet läsbara igen. 🙂

Smiles är lite mindre ihoptryckta, går att sikta på rätt iaf – så det tar sig, bra jobbat tycker jag !!!
            😀 (skulle velat ha en tummen-up här istället, så den saknar jag)

syke
            Blockerad

Angående IE8.

Det blir onödigt mycket luft mellan de olika rubrikerna på forum-sidorna som visar de olika kategorierna och även när man tittar på sammanställningen över olika trådar under en kategori.
              Ex. så tar de fyra rubrikerna under “Impreza/STi” hela sidans höjd i anspråk… mycke vitt blire´… :p

Fattar inte hur jag gör skärmdump hit (som Zetterlund lyckades med…), annars hade jag lagt in en så du själv fick se.

Nu är “Hem” och “Forum” i banner´n-huvudet läsbara igen. 🙂

Smiles är lite mindre ihoptryckta, går att sikta på rätt iaf – så det tar sig, bra jobbat tycker jag !!!
              😀 (skulle velat ha en tummen-up här istället, så den saknar jag)

Vad kör du med för upplösning på skärmen? För att ta screenshot får du trycka print screen-knappen, klistra in i paint, spara som jpg och sen skicka upp till forumet alt. ett webhotell och länka till bilden. Eller så kan du bara maila den till stefan@bleh.se så får jag den direkt 🙂

syke
              Blockerad

Nu ser jag garagekungen, ska försöka fixa till höjden. Luften mellan rubrikerna är avsiktlig för att det inte ska flyta ihop, däremot ska den minskas under t.ex. Impreza / STI Racing.

Garagekungen
                Deltagare

Nu ser jag garagekungen, ska försöka fixa till höjden. Luften mellan rubrikerna är avsiktlig för att det inte ska flyta ihop, däremot ska den minskas under t.ex. Impreza / STI Racing.

Bra att det gick fram – sitter på stick med skakig uppkoppling 😮

tendency
                  Deltagare

Här händer det grejer, bra jobbat! Blir riktigt stiligt må jag säga. 🙂

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.