- Detta ämne har 22 svar, 2,859 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 11 månader sedan av tendency.
-
FörfattareInlägg
-
23 januari, 2011 kl. 13:31 #217925AnderssonDeltagare
Det ser jättebra ut på min dator, men jag saknar en länk till Subaru.se efter Hem och Forum högst upp.
Annars bra jobbat Syke!23 januari, 2011 kl. 16:39 #217931goffemannenDeltagareDet är fixat redan..
Okej va bra. ja testade innan idag men då funkade det inte. men nu funkar det.
23 januari, 2011 kl. 17:49 #217929ZetterlundDeltagareSka vara fixat nu 🙂
Hmm, det här var märkligt. Har du laddat om sidan med f5 / ctrl + f5? Screenshot?
Oläsbart var väl att ta i? :p Ser det bättre ut nu?Jo då .. det var F5 för hela slanten direkt jag märkte att något inte stämde, trodde det var något stilscript som hade hängt sig först.. :p
Men nu ser det bättre ut Syke
24 januari, 2011 kl. 06:43 #217933GaragekungenDeltagareAngående IE8.
Det blir onödigt mycket luft mellan de olika rubrikerna på forum-sidorna som visar de olika kategorierna och även när man tittar på sammanställningen över olika trådar under en kategori.
Ex. så tar de fyra rubrikerna under “Impreza/STi” hela sidans höjd i anspråk… mycke vitt blire´… :pFattar inte hur jag gör skärmdump hit (som Zetterlund lyckades med…), annars hade jag lagt in en så du själv fick se.
Nu är “Hem” och “Forum” i banner´n-huvudet läsbara igen. 🙂
Smiles är lite mindre ihoptryckta, går att sikta på rätt iaf – så det tar sig, bra jobbat tycker jag !!!
😀 (skulle velat ha en tummen-up här istället, så den saknar jag)24 januari, 2011 kl. 14:32 #217917sykeBlockeradAngående IE8.
Det blir onödigt mycket luft mellan de olika rubrikerna på forum-sidorna som visar de olika kategorierna och även när man tittar på sammanställningen över olika trådar under en kategori.
Ex. så tar de fyra rubrikerna under “Impreza/STi” hela sidans höjd i anspråk… mycke vitt blire´… :pFattar inte hur jag gör skärmdump hit (som Zetterlund lyckades med…), annars hade jag lagt in en så du själv fick se.
Nu är “Hem” och “Forum” i banner´n-huvudet läsbara igen. 🙂
Smiles är lite mindre ihoptryckta, går att sikta på rätt iaf – så det tar sig, bra jobbat tycker jag !!!
😀 (skulle velat ha en tummen-up här istället, så den saknar jag)Vad kör du med för upplösning på skärmen? För att ta screenshot får du trycka print screen-knappen, klistra in i paint, spara som jpg och sen skicka upp till forumet alt. ett webhotell och länka till bilden. Eller så kan du bara maila den till stefan@bleh.se så får jag den direkt 🙂
24 januari, 2011 kl. 15:01 #217918sykeBlockeradNu ser jag garagekungen, ska försöka fixa till höjden. Luften mellan rubrikerna är avsiktlig för att det inte ska flyta ihop, däremot ska den minskas under t.ex. Impreza / STI Racing.
24 januari, 2011 kl. 15:13 #217934GaragekungenDeltagareNu ser jag garagekungen, ska försöka fixa till höjden. Luften mellan rubrikerna är avsiktlig för att det inte ska flyta ihop, däremot ska den minskas under t.ex. Impreza / STI Racing.
Bra att det gick fram – sitter på stick med skakig uppkoppling 😮
24 januari, 2011 kl. 19:56 #217924tendencyDeltagareHär händer det grejer, bra jobbat! Blir riktigt stiligt må jag säga. 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.