› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Off-topic-tråden!
- Detta ämne har 147 svar, 7,570 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 6 månader sedan av
alrik.
-
FörfattareInlägg
-
18 juli, 2008 kl. 16:07 #109682
specialized
Deltagare`Seventh son of a Seventh son` är det bästa enligt mig, de senaste 10 åren har det bara spårat ur…=(
Annars så kan jag varmt rekommendera Bruce Dickinssons soloalbum, där han verkligen använder sin otroliga röst…:7Mvh.Mattias – som nu förfestar till At the gates 😉
———————————-
Efternamnen på mina flickvänner är Jpeg,mpeg och Avi 😉18 juli, 2008 kl. 20:05 #109674STIred
Deltagare`Seventh son of a Seventh son` är det bästa enligt mig
Faktiskt min favoritplatta med. Gillar iofs powerslave, number of the beast och somwhere in time med. Men live tycker jag inledningen på fear of the dark är det grymmaste man kan vara med om, när hela publiken sjunger med. Får ju rysningar ända ner i pungen :7
/r
18 juli, 2008 kl. 22:46 #109565OzO
DeltagareRime of the Ancient Mariner var en riktigt schysst sak att se, även om det var inte den hela.
Inte hela? Dom spelade väl alla 14 minuter?
Specialized: Glöm inte Brave New World! :7 :7
Hur f-n kan dom spela töntpopminhatlåt Can I play with Madness istället för 22 Acacia Avenue???? 😮 Och japp, saknade också Fantomen på operan…
…men satan, ännu en klassisk konsert under bältet. Nu saknas AD/BC! 😉 Dock, Motörhead nästa…
/G – som undrar om Loneliness of the long distance runner någonsin har spelats live? My precious….
_____
::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::19 juli, 2008 kl. 02:49 #109633b20mannen
DeltagareVare nån som sa Audioslave?
Sitter just och rensar innehållet mellan öronen med lite Cochise streamande på garanterat obalanserad 100% saturerad volym i mina Beyer Dynamics 600 Ohms hjärnfejarmuddar. Tänkte ta lite AD/HD sen efter några till Audioslave, och kanske avsluta med lite Clawfinger eller Seppultura om det behövs.
Ingen kan ändå höra en skrika i rymden. Adjö då, människor! 🙁 x( ;( x( 🙁 😮 😮 }(
19 juli, 2008 kl. 12:49 #109634b20mannen
DeltagareVisade sig att det är omöjligt att rensa den hjärna som redan är tom så det ekar. Okej då – Dagens erkännande från mig. 😉
22 juli, 2008 kl. 10:36 #109561SecretAgentMan
DeltagareVFR800:an är inbytt, jag kom underfund med ett par saker:
* Hojar är obekväm skit, speciellt sportigare sådana, tanken att viffern kunde vara en kul reskamrat föll på att man lär i alla fall stanna var 10:e mil för att skaka tillbaka blod i diverse kroppsdelar. 😀
Sedan är långresor trist på hoj, rakor och motorvägar är helt sinnessjukt trist.* Jag är för slö för att veva runt i en växellåda för att leta ork, har testats i skarpt läge på både bulten och bogesundsvägen…lär väl vara rester från Imprezatiden, är bara jobbigt att nödvarva…
Så vad blev det då?
En Aprilia RSV Mille -01 med lite godis på, högljudd som få (akrapovics racepipa, öhlins styrdämpare, öhlins bakdämpare och lite kolfiberprylar).
Sporthoj med v-twin på 130 friska, med ett sjuhelvets mellanregister om man jämför med de fyrcylindriga japanerna.
Rotaxmotorn vägde över mot Aprilia, även om hjärtat tyckte det skulle stå Ducati på kåpan.Bilder kommer…
/J – kron-jävla-slut i kroppen, 72 mil på hoj igår tar ut sin rätt..
22 juli, 2008 kl. 11:40 #109657Mats
DeltagareSå du har gått o köpt dig en italienare… 😀
Inget fel på millen förståss! Fin cykel med tokhärlig motokaraktär!!Mats
Type R ’9922 juli, 2008 kl. 12:49 #109703NickeH
DeltagareSSI @ Maiden?http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/hidden/powerslave.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/hidden/powerslave.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/hidden/powerslave.thumb.jpgOzO, SecretAgentMan, Frasse, Kocken……vilka fler fick ståpäls av t.ex. Rime Of The Ancient Mariner?? :7/G – hes_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::
inte såg jag er inte, men det var ju lite folk trots allt 🙂
som vanligt är fear of the dark bäst!
/N – som liksom resten av skellefteå vallfärdade till fjollträsk för att se maiden.
22 juli, 2008 kl. 14:11 #109675STIred
DeltagareNice hoj du skaffat dig där doktorn, såg fin ut på bilden med. Kör försiktigt bara 😉
Nu vill jag se dig på Maiden Göteborg till helgen. Ta med herr 555STI. Kanske Ulrik och Mattias sugna hänga på med./r
22 juli, 2008 kl. 17:26 #109562SecretAgentMan
DeltagareNU JÄDRAR blir det Maiden igen, jättetack till Steven för möjligheten, Raul – jag och lillebror ramlar gärna förbi och sammanstrålar hos dig. 🙂
Mats – Jupp, italienskt, det kunde ha varit värre och blitt’ en Ducce (den dagen man är ekonomiskt oberoende står den där 1098R:en på uppfarten). 😀 Underbar rova är det som sagt, och en kul båge lite allmänt, bra mycket stadigare än viffern är den allt.
http://sgmmotor.se/images/d70sverige/mille_bak.jpg
/J
22 juli, 2008 kl. 17:56 #109702rickey
DeltagareLäcker båge där!
Själv köpte jag mig en Kawasaki Ninja XZ6R -99 i våras.
Roliga maskiner!
22 juli, 2008 kl. 18:01 #109676STIred
DeltagareNU JÄDRAR blir det Maiden igen, jättetack till Steven för möjligheten, Raul – jag och lillebror ramlar gärna förbi och sammanstrålar hos dig. 🙂
Ni är välkomna, ska fan låta håret växa nu till fredag så man kan headbanga lite 😀
PM skickat föresten 😉/r
23 juli, 2008 kl. 22:35 #109679alrik
DeltagareNi kan ju vinka ifall ni ser mig på Ullevi.
Lillbrorsan hade en biljett över. Otur! 😀
/Mikael
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.