› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Off-topic-tråden!
- Detta ämne har 147 svar, 7,570 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 6 månader sedan av
alrik.
-
FörfattareInlägg
-
22 november, 2006 kl. 20:39 #109573
Blocken
DeltagareHur mycket sprit får man i sig på en spritfest? :9
Kom så testar vi! :9
Ni andra: stäng av mobilerna 😉
/Klick
…………………..
Thai-Perr22 november, 2006 kl. 20:41 #109663STIred
DeltagareLås in Kvarnkokarn i garaget tills han är klar med den vita ;)Kvarnis – du har hållit på länge nu! Öka takta’ sista kvarta’ – TIIIDAAAAHÔLM, TIDAHÔLM, TIDAHÔLM!!/Thai-Perr
Om det vore så väl att han höll på med den vita, då hade ma ju iaf haft lite förståelse, men han håller ju på bygger på sitt garage… blir nog ändring på det när jag kommer hem 😀 blir det sprittt och kokarsnack istället 😉 😀
/r
[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
————————————————————————————————————————————-
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-22 november, 2006 kl. 20:41 #109684SPiKE
DeltagareKom så testar vi! :9Ni andra: stäng av mobilerna ;)/Klick…………………..Thai-Perr
HAPPYBIRTHDAY TOOO YOUUU
22 november, 2006 kl. 20:44 #109574Blocken
Deltagare22 november, 2006 kl. 20:46 #109664STIred
DeltagareTag gärna med karaokemaskin om du har! & kolla gärna med Yonaz om du får låna med hans heliumpryl upp över helgen, låter lattjo! :)/AB
Jag fixar sprit och 2halvor 😀
/r
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-22 november, 2006 kl. 20:46 #109685SPiKE
DeltagareTag gärna med karaokemaskin om du har! :)/AB…………………..Thai-Perr
Behövs inte 😀 😀 😀 😀
JAG, har en helt underbar stämma efter ett helrör 12 årig Wirre! :+ :+ :+ :+ :+22 november, 2006 kl. 20:48 #109575Blocken
Deltagare22 november, 2006 kl. 20:49 #109576Blocken
DeltagareTag gärna med karaokemaskin om du har! & kolla gärna med Yonaz om du får låna med hans heliumpryl upp över helgen, låter lattjo! :)/AB
Jag fixar sprit och 2halvor 😀 /r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me————————————————————————————————————————————-I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific————————————————————————————————————————————-rödSTI
Du är i Kanada, fläppo 😉
…………………..
Thai-Perr22 november, 2006 kl. 20:49 #109686SPiKE
Deltagare22 november, 2006 kl. 20:50 #109687SPiKE
Jag fixar sprit och 2halvor 😀 /r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me————————————————————————————————————————————-I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific————————————————————————————————————————————-rödSTI
Du är i Kanada, fläppo ;)…………………..Thai-Perr
Fyller han år tro 😉
22 november, 2006 kl. 20:50 #109577Blocken
Deltagare22 november, 2006 kl. 20:51 #109578Blocken
DeltagareFyller han år tro 😉
Det är väl klart! Alla i min telefonbok fyller år på lördag! :7
/B
22 november, 2006 kl. 20:56 #109665STIred
DeltagareDu är i Kanada, fläppo
Ja fan det har du rätt i… glömmer det ibland 😉
/r
————————————————————————————————————————————-22 november, 2006 kl. 21:09 #109638Mats
DeltagareGlöm nu inte min dubbel-snurr också va!!
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg22 november, 2006 kl. 21:18 #109666STIred
DeltagareGlöm nu inte min dubbel-snurr också va!!Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Förfrågan skickad ett par dagar sen 😉 väntar fortfarande på svar. Borde inte dröja så jättelänge till…..
/r
————————————————————————————————————————————- -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.