› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Off-topic-tråden!
- Detta ämne har 147 svar, 7,570 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 6 månader sedan av
alrik.
-
FörfattareInlägg
-
2 december, 2006 kl. 22:59 #109688
SPiKE
Deltagare: Nu ha vi sjungit Jaaaa må han leeeeeeeva minst 3 gånger. Se till o ha telefonen på!! :*
Tackar och bloCCar för uppmärksammandet av bemärkelsedagen (som inte inträffar just nu :* )
2 december, 2006 kl. 23:16 #109670STIred
DeltagareDu får la bjuda över oss till KokarCCanaDDa, din gamle CCannediCC ;)/CCliCC
CCaaNNeeDDiiCCkk ellllleeeeerrrrrrrrr, de e la bara komma elleerrrr, gratis boende och sprit fixar jag vetu 😉 😀
/r
[font FACE=”Arial” size=-2]——————————————————————————————————————-
It takes a big man to cry, but it takes a bigger man to laugh at that man
——————————————————————————————————————-2 december, 2006 kl. 23:18 #109654Mats
DeltagareMan du svarar ju inte i telefon din jävla knicke*ick!!
Sätt på telefon nu så vi får prata me dig!!Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg2 december, 2006 kl. 23:25 #109600Blocken
DeltagareKoooooooooookarKanediCC-RauLL elleRR 😀
3 december, 2006 kl. 00:45 #109671STIred
DeltagareMan du svarar ju inte i telefon din jävla knicke*ick!!Sätt på telefon nu så vi får prata me dig!!Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Kostar ju miljarderrrrr/sekund elleeeerrrrr o svara i knickkkediccland med svenskt abonnemang elleeeeerrrr 😀 visste vaför jag stängde av den ellerrr :* 😀
Miljarrrrrderrrr ellerrrr/r
[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
————————————————————————————————————————————-
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
———————————————————————————————————————————————————————————-
I hooked up my accelerator pedal in my car to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop, and I’m gone
———————————————————————————————————————————————————————————-3 december, 2006 kl. 00:48 #109672STIred
Koooookkkkkkaaarrrrrrrreeeeeeeeelllllllleeeeerrrrrrrrrr, ska se om jag hittar nåt gott o dricka i Kannnneeeedicccc köket ellerrrr 😀 Brukar alltid finnas nåt iaf…. :9 Börjar ju bli kväll här med snart…. 😉
/r – sugen på KVARNiiiiisTRÄFELLLEEEr
It takes a big man to cry, but it takes a bigger man to laugh at that man
3 december, 2006 kl. 02:06 #109655Mats
Koooookkkkkkaaarrrrrrrreeeeeeeeelllllllleeeeerrrrrrrrrr, ska se om jag hittar nåt gott o dricka i Kannnneeeedicccc köket ellerrrr 😀 Brukar alltid finnas nåt iaf…. :9 Börjar ju bli kväll här med snart…. 😉 /r – sugen på KVARNiiiiisTRÄFELLLEEErIt takes a big man to cry, but it takes a bigger man to laugh at that manrödSTI
RRRrrronkkiball!!
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg3 december, 2006 kl. 10:33 #109693Patrik K
DeltagareFaaaan det där lät ju så trevligt som det bara kan bli med en spritfest 😛
Osså i de södra regionerna av Svealand, brukar bli bra där.
Ja en missa ju detta helt o hållet men kan ju försöka hålla sig ajour så man hänger med nästa gång :+ :+
Ska se till o bli klar med renoveringen av lghten sen så blir det en STOR inbjudan till spritfest hemma hos mig 😉
// Patrik K – sugen på både bil o spritfest ala SSIstyle
3 december, 2006 kl. 11:04 #109606Janne248
DeltagareSSi-spritfest…de vore kanske nått.
//J – drack fin whiskey igår
1 januari, 2007 kl. 17:20 #109601Blocken
DeltagareJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, men då tar vi väl och dammar av denna gamla OT-tråden! 🙂
Hörde att K&N blivit bilstereoproffs? 😉 :+
/Black
…………………..
Thai-Perr1 januari, 2007 kl. 21:08 #109678alrik
DeltagareJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, men då tar vi väl och dammar av denna gamla OT-tråden! 🙂 Hörde att K&N blivit bilstereoproffs? 😉 :+/Black…………………..Thai-Perr
Är det dubbla 12:or och 14 skärmar?? Tufft som attans…. Om det vore en hmm, traktor? 🙂
/ Mikael – snorig
2 januari, 2007 kl. 09:03 #109614simo
DeltagareJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, men då tar vi väl och dammar av denna gamla OT-tråden! 🙂 Hörde att K&N blivit bilstereoproffs? 😉 :+/Black…………………..Thai-Perr
*ASG*
Bilstereo…tänkte jag skulle göra mig av med den o bara köra med PC:n 🙂/U
2 januari, 2007 kl. 10:09 #109602Blocken
Deltagare2 januari, 2007 kl. 10:36 #109656Mats
DeltagareVem F*%*#*^*N e de som har snott snön i år då?? För här finns den iaf inte!!!
Mats GBG/längtar efter snö
Regionsansvarig Göteborg2 januari, 2007 kl. 11:41 #109558SecretAgentMan
DeltagareDen är på väg in BloCC – det var något med konverteringen vänster/höger, ett h-vete när man skall kugga ned och pillar på fel spak. 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.