SSC Allmänt snack Allmänt småprat Offtopic: SSIare i en reklamfilm?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Ok, nu kan det vara så att jag är helt ute och cyklar men…

Igår satt jag och slötittade på tvn och så kommer det en reklamfilm för Volvo (tror jag det är). Det är en ishockeymatch mellan två lag och det går väl sådär för det ena laget. En spelare skall åka och byta men får inte stopp på skridskorna utan åker rakt genom sargen och försvinner ut ur bild. Direkt efter detta så ser man två stycken halvslitna lagkamrater på bänken som ser lite förvånade ut. Jag fick för mig att den ena (närmast kameran) var sjukt lik vår egen MrClean här i klubben. Han spelar ju hockey också, väldigt passande och ökar ju chansen att det är just han. Jag skall hålla ögonen öppna om jag ser reklamfilmen igen.

Eller så får vi helt enkelt vänta på en bekräftelse eller en förnekelse av honom själv.

zwift
      Deltagare

Är det den där han som åker genom sargen har lång färd skridskor på sig?

Sjukt rolig,,

Tobbe/Borås

Manor
        Deltagare

Äljen, jag misstänkte också att det var Adde…men har inte sett reklamfilmen sedan dess.

oskar
          Deltagare

Kollade in denna sidan för att se om dom hade reklamfilmen där…
            I flash introt så kommer den personen fram som nog inte är MrClean 🙁
            Men det är grymmt likt 😮

Riktigt rolig reklam annars 😀

//Oskar

Addson
            Deltagare

Ha ha nu e ni bra nyfikna va om det e jag?? Men skulle jag vara me i en volvo reklam???? 😉

alrik
              Deltagare

Ha ha nu e ni bra nyfikna va om det e jag?? Men skulle jag vara me i en volvo reklam???? 😉

Vem vet vad du har för planer när kokaren ska säljas?? Du har ju redan pillat Cittra 😉

/ Mikael – som åkte 240 å goffe

Addson
                Deltagare

Vem vet vad du har för planer när kokaren ska säljas?? Du har ju redan pillat Cittra ;)/ Mikael – som åkte 240 å goffe

Men den där volvo reklamen gick ju förra vintern åxo o då va ju inte min kärra till salu..

Addson
                  Deltagare

http://www.volvocars.se/salesandservices/Dack/ och så under däcket på vänster sida så kan man klicka så man får se reklamen.. då kan ni trycka på pause o se om det e jag.. 😉 😉 😀

Manor
                    Deltagare

http://www.volvocars.se/salesandservices/Dack/ och så under däcket på vänster sida så kan man klicka så man får se reklamen.. då kan ni trycka på pause o se om det e jag.. 😉 😉 😀

Ja, nog f-n är det du…om inte någon av dina syrror spelar hockey :D.

PS. Badrummet väntar Adde ;).

Addson
                      Deltagare

Ja, nog f-n är det du…om inte någon av dina syrror spelar hockey :D.PS. Badrummet väntar Adde ;).

Ha ha klart det e jag… Spelade in den förra hösten.. Det e polaren lillen som åker igenom sargen.. Så nu e man riks kändis.. Går före i kön på spy bar vip kort på mcdonals dricker bara champagne ”pomac” vill någon ha autograf?? haha

Mvh Adde en silvergrå häck..

Ps Badrum kommer snart 🙂 ds

Niklas
                        Deltagare

HAHAHA! Fan vad skoj! Du gör dig grymt bra där på förlorande lagets bänk. 😉 Skämt o sido, grattis till en stund…om än kort (denna gången) i rampljuset. 🙂

/N – skarpsynt!! 😮

Blocken
                          Deltagare

Frääääänt!! 🙂

Känner igen dig på snusen! 😉

/Black
                            …………………..
                            Thai-Perr

Niklas
                            Deltagare

Blocken: Hahaha, samma detalj som jag fastnade för! 😉

oskar
                              Deltagare

Haha… ja det är ju på snusen 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi836/Adde.jpg

//Oskar

Addson
                                Deltagare

hahaha vilken skön bild.. haha.. Vi la in dubbla storleken bara för att se lite extra dumma ut haha

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.