› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Offtopic: SSIare i en reklamfilm?
- Detta ämne har 15 svar, 1,227 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
zwift.
-
FörfattareInlägg
-
30 november, 2006 kl. 15:05 #9891
Niklas
DeltagareOk, nu kan det vara så att jag är helt ute och cyklar men…
Igår satt jag och slötittade på tvn och så kommer det en reklamfilm för Volvo (tror jag det är). Det är en ishockeymatch mellan två lag och det går väl sådär för det ena laget. En spelare skall åka och byta men får inte stopp på skridskorna utan åker rakt genom sargen och försvinner ut ur bild. Direkt efter detta så ser man två stycken halvslitna lagkamrater på bänken som ser lite förvånade ut. Jag fick för mig att den ena (närmast kameran) var sjukt lik vår egen MrClean här i klubben. Han spelar ju hockey också, väldigt passande och ökar ju chansen att det är just han. Jag skall hålla ögonen öppna om jag ser reklamfilmen igen.
Eller så får vi helt enkelt vänta på en bekräftelse eller en förnekelse av honom själv.
30 november, 2006 kl. 18:54 #109790zwift
DeltagareÄr det den där han som åker genom sargen har lång färd skridskor på sig?
Sjukt rolig,,
Tobbe/Borås
30 november, 2006 kl. 19:14 #109780Manor
DeltagareÄljen, jag misstänkte också att det var Adde…men har inte sett reklamfilmen sedan dess.
30 november, 2006 kl. 20:50 #109782oskar
DeltagareKollade in denna sidan för att se om dom hade reklamfilmen där…
I flash introt så kommer den personen fram som nog inte är MrClean 🙁
Men det är grymmt likt 😮Riktigt rolig reklam annars 😀
//Oskar
30 november, 2006 kl. 22:02 #109785Addson
DeltagareHa ha nu e ni bra nyfikna va om det e jag?? Men skulle jag vara me i en volvo reklam???? 😉
30 november, 2006 kl. 22:12 #109784alrik
DeltagareHa ha nu e ni bra nyfikna va om det e jag?? Men skulle jag vara me i en volvo reklam???? 😉
Vem vet vad du har för planer när kokaren ska säljas?? Du har ju redan pillat Cittra 😉
/ Mikael – som åkte 240 å goffe
30 november, 2006 kl. 22:15 #109786Addson
Vem vet vad du har för planer när kokaren ska säljas?? Du har ju redan pillat Cittra ;)/ Mikael – som åkte 240 å goffe
Men den där volvo reklamen gick ju förra vintern åxo o då va ju inte min kärra till salu..
1 december, 2006 kl. 13:55 #109787Addson
Deltagarehttp://www.volvocars.se/salesandservices/Dack/ och så under däcket på vänster sida så kan man klicka så man får se reklamen.. då kan ni trycka på pause o se om det e jag.. 😉 😉 😀
1 december, 2006 kl. 17:54 #109781Manor
Deltagarehttp://www.volvocars.se/salesandservices/Dack/ och så under däcket på vänster sida så kan man klicka så man får se reklamen.. då kan ni trycka på pause o se om det e jag.. 😉 😉 😀
Ja, nog f-n är det du…om inte någon av dina syrror spelar hockey :D.
PS. Badrummet väntar Adde ;).
1 december, 2006 kl. 18:58 #109788Addson
Ja, nog f-n är det du…om inte någon av dina syrror spelar hockey :D.PS. Badrummet väntar Adde ;).
Ha ha klart det e jag… Spelade in den förra hösten.. Det e polaren lillen som åker igenom sargen.. Så nu e man riks kändis.. Går före i kön på spy bar vip kort på mcdonals dricker bara champagne ”pomac” vill någon ha autograf?? haha
Mvh Adde en silvergrå häck..
Ps Badrum kommer snart 🙂 ds
1 december, 2006 kl. 19:50 #109792Niklas
DeltagareHAHAHA! Fan vad skoj! Du gör dig grymt bra där på förlorande lagets bänk. 😉 Skämt o sido, grattis till en stund…om än kort (denna gången) i rampljuset. 🙂
/N – skarpsynt!! 😮
1 december, 2006 kl. 20:05 #109779Blocken
Deltagare2 december, 2006 kl. 08:16 #109793Niklas
DeltagareBlocken: Hahaha, samma detalj som jag fastnade för! 😉
2 december, 2006 kl. 08:53 #109783oskar
Deltagare2 december, 2006 kl. 12:06 #109789Addson
Deltagarehahaha vilken skön bild.. haha.. Vi la in dubbla storleken bara för att se lite extra dumma ut haha
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.