› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Ohyffs!
- Detta ämne har 8 svar, 909 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av
Rogga.
-
FörfattareInlägg
-
9 januari, 2004 kl. 21:40 #7417
Floppy
DeltagareJa det kan man kalla mitt uppträdande. Min mor har lärt mig att men faktiskt ska presentera sig för nya människor.
Så efter nästan ett år med min impreza och lika lång tids läsande pådenna eminenta sida får jag ge mig själv en avhyvling för mitt ohyfsade uppträdande.
Jag bor i lilla peking(Norrköping) och fösörjer mig som akutsjuksköterska. Med andra ord underbetald landstingsanställd.
Försöker så gott det går att lägga pengar på bilen, men det är inte alltid ekonomin räcker till-varför? Kommer till det!
Alien! Du verkar ju vara en kul stadig lirare, jag vet vilken sits du sätter dig i när det gäller hus. Det är dit mina pengar gått det sista året. Men vilket fint hus jag har snickrat ihop. För att inte tala om räserbadkaret jag har inhandlat med jetstrålar och allt, stort som aset.
Ja i alla fall prioriteringar går till olika saker, så är det!
Snart åker man på semester dessutom. Miami 3 veckor. Där rök den turbon och ic:en. Men det kommer väl till sommaren när det är varm och skönt här hemma.
Så i alla fall, hoppas ni inte tycker att mitt uppträdande varit alltför ohyffsat!Med vänliga hälsningar Joel boende mitt i skogen i Kolmården-ja det är nära djurparken.;-)
9 januari, 2004 kl. 21:47 #86259SecretAgentMan
DeltagareVälkommen! 😀
/J – med hus och ett par dyra prylar, men inga miamiresor. :+
Edit – och heller inget bubbel-kar modell delfinarium. 😉 😀
9 januari, 2004 kl. 21:57 #86261Lasse
DeltagareJa stackare, du måste verkligen vara underbetald när du åker till Miami, inhandlar badkar bodell stor mm. 😀
9 januari, 2004 kl. 22:27 #86264Yonaz
DeltagareÅåh vad jag tycker synd om dig när jag läser vissa delar av texten 😉
Välkommen!
Kuuul mä än pöjk fråå traktera/ Jonas-Linköping.9 januari, 2004 kl. 23:33 #86266Niklas
DeltagareFloppy: Välkommen, jag gillar dig redan! 😉
10 januari, 2004 kl. 08:50 #86260Perra
Deltagare> inhandlar badkar bodell stor mm. 😀
VA? Har killen en stor bordell hemma oxå?? 😀 😛 Joel, din rackare, jag vet vart nästa nationella träff blir och när jag tänker efter så ska vi nog hålla ALLA träffar hemma hos dig i fortsättningen! *asg*
BTW, välkommen!
Mvh Perra
10 januari, 2004 kl. 17:18 #86262Fyhr
Deltagarehejhej välkommen så mycket 😀
förstår inte vad du ska i miami å göra, men det är väl upp till var och en att prioritera 🙂
11 januari, 2004 kl. 00:37 #86263Floppy
DeltagareMiami ja, det är ett himmla varmt ställe och jag avskyr verkligen den här årstiden. Skulle vara att jag har en fin sjö runt knuten att sladda runt på som förgyller min vardag.
Ja just det, så har vi ju ett helt jädrans stall med hästkrafter-närmare bestämt 7 stycken. Dom sladdar dock inte lika villigt.
Självklart är ni välkomna precis när ni vill. Har både sjöar och rakor i skogen att erbjuda!:*11 januari, 2004 kl. 02:22 #86265Rogga
Deltagareja 7 hästar e ju billigt 😀 Välkommen 🙂
Rogga nyligen hemkommen från ö-vik mycke roligt is 😀
Rogga ”Kombimaffian”
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi556
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.