Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 40 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Ja det va synd, hade varit kul med mer än en ny i skördefestgänget.
      Finns fler sovplatser om någon skulle ändra sig.
      Nu är jag iaf i säng, kanske orkar vara med lite längre i år än till halv nio 😉 har en lista på köksbordet så i år kommer ni inte undan 🙂 hörs imorgon när ni är på väg.

Daniel666
      Deltagare

Hemma igen efter en fantastisk helg med underbart folk 🙂
        Frysen överfylld och senapsförrådet påfyllt, ser redan fram emot nästa träff.

Stort tack till Andersson som roddar och fixar och stort tack till alla som bara är så goa 🙂

FiddeFuling
        Keymaster

Det var kul att träffa er alla igen, även fast det inte blev så länge…
          Ottilia tyckte det var roligt att träffa så många knäppgökar =)

\\Felix

Grovsnus
          Deltagare

Även jag är hemma.
            Kan inte tacka Andersson nog för denna helgen! En bättre värd får man leta efter!
            Riktigt kanonväder, mat i världsklass och underbart sällskap var väl i stora drag vad helgen bjöd på 🙂
            Synd bara att grisarna låg och sov inatt när vi var ute…

SSC #1596
            Oyp_Oyp

Surbarbro
            Deltagare

Nu är man hemma i Stockholm, efter att ha mellanlandat på Koppetorp.

Tack alla för en fantastisk helg. Framför all Andersson som ordnar och fixar allt, så att vi kan komma. En stor eloge till dig. 🙂

Nu har man fyllt kyl och frys till bredden. Det finns ju så mycket gott att köpa.

Felix: Det var så kul att få se er lilla familj. Ett underbart sött barn. Henne får ni nog hålla i. 😉

Nu är det bara att längta till nästa år. Det fanns ju fler platser kvar. Lite trångt i badtunnan, men vad gör det.

Tack tack Andersson. Ses snart igen.

Andersson
              Deltagare

Tack själva,det är värt varenda minut man lägger på förberedelser när ni kommer. Ni är ju så underbara allihopa 🙂 och roligt har vi…..åt Mats 😉
                Jennie tyckte vi va lite knäppa men tyckte det va roligt ändå med skördefest 🙂
                Nu laddar vi om för Liseberg och svenska rallyt 🙂

Daniel666
                Deltagare

Ja Mats är rätt lätt att ha roligt åt och med för den delen 🙂
                  Och vi verkar ju ha lurat Jennie rätt bra med tanke på att hon bara tyckte att vi va “lite” knäppa 😉

Andersson
                  Deltagare

Ja vilket underbart gäng vi är synd bara att inte fler vill vara med, tycker nog detta är bästa skördefesten hittills. Jag var ju vaken 🙂
                    Ja som vi lurade henne 😉

Surbarbro
                    Deltagare

Tack åter igen Andersson. Jag håller med dig, men till nästa år blir vi fler.
                      Katten, vad ost vi har.
                      Henke var så sugen. Det blev bara sju stycken. Så till nyår, behöver vi inte köpa fler.
                      Nu laddar vi för Liseberg. 🙂
                      Du vet Stefan att vi kommer. Bara skriva på listan.
                      I år ska jag vara bättre. ;), på tävlingen.

Grovsnus
                      Deltagare

Förresten.
                        Det är ingen inblandad som fått med sig en klubb-jacka extra?
                        Trodde jag hade glömt den hemma, men den verkar inte vara här hemma heller…

SSC #1596
                        Oyp_Oyp

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 40 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.